Alla inlägg den 25 september 2007

Av Carola - 25 september 2007 22:37

Ser ju att ni kikar in och säkert undrar ni.....blev det nån bebis eller??


Och det blev ju det! Baby 

Och hon är anledningen till att bloggen står sorgligt stilla just nu.

För är man alldeles nyfödd och luktar underbart och bara snusar och sover och äter och mår gott, då ligger mammas fokus där Heart Beat och inte på bloggandet.


Dessutom så filar jag som bäst på förlossningsberättelsen, och vän av ordning som jag är så går det emot mitt estetiska sinne (haha, vilket vad??) att hoppa över det och skriva om annat.


Men jag kan ju säga att vårt sjunde  barn blev en tjej, precis som de trodde på UL, hon är ljuvlig såklart, liten och späd, den minsta vi fått hittills;) med sina 47 cm och 2770g.

När hon väl bestämde sig för att komma ut så gick det undan, kvickt och lätt (som såklart inte är sant, det där med "lätt"...huuu...) och bebisleveransen var avklarad på en halvtimme lite drygt...eller fyra dagar om man så vill;)


Allt är bra, vi mår bra båda två, hela familjen mår bra, och livet rullar på i sina vanliga banor, nästan.

För allt är sig ju inte likt, vi har fått ännu en underbar unge till vår familj!!!


Och det är bara så fantastiskt ljuvligt underbart härligt att det inte finns ord!

 Kisses 

Återkommer snart!!

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Skapa flashcards