Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Carola - 8 februari 2008 21:06


Det här är mitt kök.

Eller är och är...hm, det var ju innan vi flyttade hit två ton bråte och tryckte in i köket, så där tomt är det ju inte längre!


Men kolla kaklet!

Alltså, fatta vad fult det är!

Även om köket är toppstädat, vilket det nästan aldrig någonsin är iofs, så ser det så rörigt ut med det där som bakgrund!

Jag vill inte ha det, men vad fasiken, vi har inte råd att blåsa ut hela köket och göra om allt, och att bara kakla om känns så meningslöst när vi troligen kommer att ändra planlösningen en del sen.


Jag funderade ett tag på att måla det vitt, för det har de gjort i Äntligen hemma, och Martin Timell är lite av min husgud;)

Jag står ofta och säger:

- Ja men Martin gjorde ju det, och det blev sååå fint!


Men då sa makens kompis som jobbar på en stor färgbutik att det gåååår inte:(

Han kan iofs inte använda Rustas klickgolv heller utan det måste vara typ Pergogolv för annars går det sönder direkt...bullshit;)


Men då tappade jag lusten att ens försöka.

Dessutom måste man ju hålla på och plocka undan och rengöra NOGA innan man målar och det är så tråkigt!


:)


Men, om jag vinner (hohoho,troligt - har väl aldrig vunnit nåt) en massa pengar så ska jag skaffa nytt kök, med VITA enkla kakelplattor, kanske att de får bli avlånga men inte mönstrade!!

:)

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Skapa flashcards