Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Carola - 6 mars 2008 22:06

På bilden: dotter i sommargrönskan - längtar!


 

Åh vad det är trööökigt med feber och snor och baciller öht!

Nu vill jag ha friska barn!!

Min lilla 2 åring har haft feber sen i måndags, nu verkar hon piggare, inte helt frisk, men nästan....och jag kan slå mig i backen på att i morgon blir nån annan sjuk!


Bara det inte blir nån av de stora tjejerna, för de ska tävla i gymnastik på lördag! Ta i trä, tvi tvi tvi och bryt ett ben eller vad man nu kan använda för skrock för att mota bacillerna i grinden!


Min egen teori om detta bacillträsk är att det är förra sommarens fel.

Det var alldeles åt skogen för mkt regn och nästan ingen sol alls, och med en lååång höst och en lika lååång vinter med ungefär samma väder, bara lite kallare, blötare och blåsigare, så är alla resurser slut!!

Finns liksom inget kvar, ingen motståndskraft alls:(


Nä, det behövs massor av solsken nu, och gärna direkt!!


Själv sitter jag här och längar efter mina blåbär som står på diskbänken, men sitter fast med den lilla bebisen som sover i knät, och ingen är i närheten som man kan be om hjälp:)

Idag har hon sovit exakt två gånger trettio minuter sen kl. 10.00

Men fatta? Hon är inte ens sex månader gammal!

Ho borde väl sova åtminstone några timmar per dag kan man tycka, men näääää:/


Nu fastnade jag med den elaka kocken på femman:)

Shit vad äckligt det kan vara på restauranger!!

En stoooor anledning till varför jag inte gillar att gå ut och äta!


Måste kolla vidare, tjing:)

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards