Direktlänk till inlägg 1 april 2008

Mina tre minsta tjejer!

Av Carola - 1 april 2008 23:41

Tänkte visa mina minsta småttingar:)

Först tvååringen, sen sexmånaders (tjockis) bebisen och så snart 5 åringen med sitt fotosmajl:)

Stiliga va???

 
 
Tessaan

Tessaan

1 april 2008 23:56

näe va söta^^

http://www.justme.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carola

2 april 2008 00:11

Ja visst är de:)
Jag är ju inte ett dugg jävig,eller hur..?;)

 
Annica

Annica

2 april 2008 16:57

Underbart söta!! :)

http://moomi.wordpress.com

 
Anna

Anna

3 april 2008 12:34

ÅÅÅ vilka söta tjejer!! Verkligen fina bilder på dem!

http://mittoperfektaliv.blogspot.com

 
Kajsa

Kajsa

3 april 2008 22:33

Hej!
Ja du, jag har frågat runt en massa för att verkligen våga mig på detta. Frågade först hos Nordsjö och de rekommenderade inte att måla kakel alls. Sen fick jag lite tips av kompisar och jag åkte till alcro och frågade. De sa att det inte var några problem och visade exakt vad jag skulle ha. En y-slip häftgrund till att börja med. Sen två lager lackfärg alcro. Har målat med 0502-y som färgkoden är. Vi får väl se hur hållbart det blir.... Skulle det bli mräken får man väl bara stänka i en färgklick till...
Förstår att du är lite sugen på att måla ditt kakel *hihi* Det skulle bli en aning snyggare i vitt t.ex :-)
Ha det bra!
/Kajsa

http://www.blandkuddarobusigabarn.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards