Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Carola - 8 augusti 2008 13:52


Jag blir tokig på dessa datorer!

Nu är det vår äldsta gamla goding som inte vill bekräfta prenumerationen på virusprogrammet, som jag köpt för svindyra pengar:(

Mitt hopp står nu till Mårten på deras support, vi har haft en tät mailkontakt under flera dagar nu;)


Fan, man borde bli datanörd!

Vart anmäler man sg till den kursen?  :D


Nu ska jag ta min laptop och åka till doktorn med den, få se om de kan fixa den....*hoppas*

Samtidigt sa jag ta med 8 åriga tjejen till Stadium för hon skaköpa en keps hon tjatat om hela sommaren!!

Den finns ju säkert inte längre för den hörde nog till vår sortimentet, men men, hon vägrar fatta det,  nu ska vi dit:)


Först ska jag lägga bebisen ute, sen drar vi.

Bye!

Av Carola - 8 augusti 2008 00:49


Usch, idag har det varit en tung dag.

Vi har varit på begravning:(

Ingen nära anhörig, men en person jag känt i över trettio år.

Det är jobbigt.

Han var jämngammal med mina föräldrar så han var ju inte gammal direkt, men drabbades av cancer. Blä.




Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards