Direktlänk till inlägg 25 oktober 2008

På begäran, Marge Simpson!

Av Carola - 25 oktober 2008 21:16


Ok, håll i er, kisa lite med ögonen och tänk bara snälla tankar om min "kreativitet", here she comes.....I proudly present my good friend.......

  MARGE SIMPSON med baby Maggie:



Hihi, bebisen ser ut som dockan from hell, totalt rabiat vansinnig ju;)

Vi hade dåligt med tid till sminkningen, dottern kom hem från skolan kl 15, och skulle sitta på bussen 16.15 Innan dess skulle hon äta, prova skolkläderna de fått med sig hem, packa väskor och tvåtusen andra superviktiga saker:)

Jag hade velat sminka henne med stoooora vita ögon och svarta ögonfransar, samma som dockan alltså, men det hanns ju inte. Det tog en jäkla tid att få till det gula! Svårt att få det jämnt.

Men hon var tillräckligt snygg för att vinna tävlingen för bäst utklädda:D


Nu säger hon att hon ska ha detta på sig nästa skolfredag, då är det tydligen en klä-ut-dig dag i skolan, men tävling där man kan vinna nåt, hon surrade om en Ipod:)


De var och bowlade, och de andra tjejerna var troll, lejon, fånge, gubbe med hög hatt och mustasch , prinsessa, rockbrud och nån annan cool tjej, jättefina allihopa! Det är så roligt att de anstränger sig, och att de törs visa sig offentligt.


Marge fick ont i skallen framåt kvällningen när de kommit hem och var tvungen att ta av sig håret, det var lite väl hårt knutet runt liggunderlaget som var själva stommen där under det blåa pälsiga;)

Men innan lånade hon en annan huvudbonad, vet inte riktigt hur det är med håruppfattningen där;) Men allt går, det är bara olika svårt:)



Ja, visst är det e x t r e m t likt orginalet va? ;)

 
 
Nina

Nina

25 oktober 2008 23:13

Hahaha! Underbart bra! :D

http://rosafluff.blogspot.com

 
Ingen bild

Monica

26 oktober 2008 00:42

Vad häftig. Har du gjort denna själv? Kanonfint ju!!

 
Ingen bild

ullis4

26 oktober 2008 15:05

Duktig mamma o söt dotter! :)

 
Malin

Malin

26 oktober 2008 20:29

Vad läckert!
Skit häftigt rent ut sagt!

Vad duktiga ni är!

http://pillris.blogg.se

 
Trollena

Trollena

28 oktober 2008 07:03

Vilken häftig utstyrsel!
Maggie var pricken över i, perfekt!
Ett tips vad gäller ögonen om hon ska försöka vinna en tävling; jag var på en maskerad där en kille klätt ut sig till Bart, han hade delat på en pingisboll och gjort hål i och använde som ögon. Det var klockrent. Men Marge kanske inte har lika utstående ögon,,,,,kommer inte ihåg riktigt.
Lycka till.

http://trollena.bloggagratis.se

 
Viktoria

Viktoria

28 oktober 2008 10:01

Hahaha! Jag är grymt imponerad!

Jo, bilderna är från hur det ser ut nu efteråt. Lite fixande och trixande blev det, men jag kan leva med det här håret i alla fall. Sura pengar att lägga på besök hos frissan när jag ändå fick göra om det själv sen.

http://viktoriam4underbara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Skapa flashcards