Alla inlägg den 19 november 2008

Av Carola - 19 november 2008 22:44


Fick en utmaning av Sivan

Hon vill att jag ska öppna bildmappen och välja bild nummer sex och berätta lite om den.

Jag har ju en halv miljon bilder som ligger och tar plats i datorn, så jag visste inte riktigt vad som menades med "bildmappEN" :) så jag gjorde som så att jag tog mapp nummer sex och bild nummer sex:)


Här är den:


Det är 5 åringen som sitter och hänger på nätet som alla andra i den här familjen;)

Hon spelar "tjejspel".Det är små tjejjiga spel där man stylar dockor, tårtor, hundar, bilar osv.

Eller passar bebisar:) Det är mammas tjej ut i fingerspetsarna:)

3åringen ligger bredvid och gömmer sig för hon ville inte vara med på bild;) men innan jag kom med kameran så satt hon och tittade på.


Ja det var min bild.

Nu vill jag se massa bilder jag med!!

Utmanar Pillris  Mitt (o)operfekta liv och alla andra som vill hänga på!!!!



Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Skapa flashcards