Direktlänk till inlägg 9 december 2008

Jag fyller år!

Av Carola - 9 december 2008 23:41


Snart, om typ 19 minuter, är det min födelsedag:)

Jag tänker inte säga hur mkt jag fyller, men nästa år blir det fyra hela tiotal:D

Då tänker jag absolut inte säga hur gammal jag är...*S*


Jag skulle inte vilja vara utan mina år och mina erfarenheter, jag skulle definitivt inte vilja vara utan min underbara familj, meeeeeen jag skulle gärna fylla 19 år i morgon istället;)

För jag ÄR ju inte äldre än så!

Det är nåt konstigt tror jag, för rimligen så borde jag ju känna mig som iaf typ 30, men nope, jag känner mig som en barnslig tonåring som tycker de vuxna är boooooring...


Så det känns lite knepigt att fatta att man ju är m e d e l å l d e r s !!

Toppen av livet, nu går det snart bara utför....

Hihi, ja inte för mig då eftersom jag stannat i intellektet som nån annan Pippi Långstrump! :D


Jag kommer garanterat att sitta på hemmet, 124 år gammal, och tycka att det är bra trist att bara umgås med gamla kärringar på 90;)

För jag kommer väl fortfarande att vara 19:D

Forever young, är ju inte min  favoritlåt för intet!


Jaja, bara man får ha hälsan så går det väl an att bli äldre förstås:)


Jag har bett min man om ett ROSA sofföverdrag i present!

Jag inser ju att det kommer att felmatcha big time i juletider, men det skiter jag i  för det är så fint!

Jag köpte en fårskinnsimitationsmatta på Rusta igår, ganska stor och rund, det kommer att bli så fint så under bordet i vardagsrummet.


Förmodligen kommer katterna att bli totalt vansinniga;)

Men tänk så majsigt att sätta fötterna på det...mmmmm, jag som är kall om tassarna.


Jag trodde inte att nån skulle komma hem till mig i morgon utan jag hade tänkt att gå på 5 åringens avslutning på gympan och sen gå på min styrkegympa(sista passet!!) men nu ska visst svärmor komma, så då måste man ju fixa tårta....eller nja, kanske inte, vi får se om jag ids:)

Jag tänkte ju ha "kalas" i helgen,för mamma, pappa och syrran typ, och om svärfar med fru ville komma, men för tusan, fika är aldrig fel!

Man får väl offra sig....


Jag har faktiskt gått ner 1½kilo! När barnen kräks omkring en så tappar jag liksom matlusten....och efter några dagar utan att äta mer än nödvändigt så har man avsockrat  sigoch detoxat och allt annat;) så då  kan man lugnt öppna skafferiet utan att äta upp alla pepparkakor:D

Inget ont som inte har nåt gott med sig!

Fast det brukar ju rätta till sig vad det lider.......;)


Nu har jag skrivit så länge att det  nu ÄR min födelsedag:)

Å andra sidan är jag född på kvällen...*S*


Vad tycks förresten om 3 åringens hår?


Snacka om Bad hairday:)

Hon är annars inte lika rufsig i håret som hon var för ett tag sen för jag brukar fläta håret så det inte tufsar till sig allt för mkt:)

Men här hade hon uppenbarligen inte haft flätor...


Nix, nu ska jag kolla på Navy CIS, och sen sova, för imorgon får man ju inte sova sin skönhetssömn...nä då ska de ju sjunga för mig!!

Jag försökte med att de kunde fira mig efter skolan, men då tittade de på mig som att jag vore helt knäpp:D

Klart att man ska uppvaktas med sång och paket på sängkanten när man fyller år!!!

:)


Ha det gott!!

 
 
Monica

Monica

10 december 2008 01:07

Grattis från mig. Hoppas det blir sång på sängen i morgonbitti.

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

10 december 2008 07:35

Grattis igen! Nu är du -1 och snart lika gammal "kärring" som mig... Hoppas att du får en bra dag och att vi kan träffas på söndag!
Kramar!!!

 
Fia

Fia

10 december 2008 09:28

Grattis till oss båda!
Jag fyller också år idag. Kul med en annan som fyller samma dag.

http://www.tjejtrissen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jane - en trogen bloggläsare :-)

10 december 2008 10:36

Hej! Har följt din blogg läänge, tyvärr så är jag så trist att jag inte skrivit något innan.. Men nu så blir det premiär för det!! Måste ju bara säga "GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN" Hoppas du får en härlig dag! Gillar verkligen din blogg! Du skriver jättebra! Det blir intressant att läsa även om jag inte har en aning om vem du är :-) Kram från Småland

 
Carola

Carola

10 december 2008 13:33

G*R*A*T*T*I*S på födelsedagen!

http://tuvaliten-enflockungarochensymaskin.blogspo

 
Ulrica

Ulrica

10 december 2008 15:25

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

http://mamaauroras.blogg.se

 
Ullis

Ullis

10 december 2008 19:03

GRATTIS på födelsedagen!!!
Hoppas du får en bra dag.

http://trolletsblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carola

10 december 2008 23:05

Monica: Tack! Jodå, det blev skönsång:)
Anna: Tack, men jag kommer ju alltid att ligga ett år efter dig;) Ses söndag!
Fia: Tack och grattis till dig med!!!
Jane, du trogna: Tack, och vad roligt att du kommenterar; och att du gillar min svada:D
Carola: Tack! Läste att ni är friska nu, skönt!
Ulrica: Tackar:)
Ullis: Tackelitack:)

 
Anna B

Anna B

12 december 2008 22:07

Grattis i efterskott!!!! Du unga människa, det var läääängesedan jag var så ung ;)

http://mittoperfektaliv.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards