Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Carola - 23 januari 2009 21:16

Jag har ju inte bloggat på massor av dagar!

Har ni abstinens eller är det skönt att vila öronen(ögonen) från mitt käbbel:)?


Hur som helst jag tror att jag drabbats av en depression light, med betoning på light:)

Men hur jäkla trist är det inte den här tiden på året?

Är det nån som gillar snöslask, snålblåst, regn, grå himmel, skrapa isiga bilrutor och krypa in i en askall bil, så måste den personen vara galen.


Jag säger inget om soliga dagar med massa snö som gnistrar, ingen vind och knarr under sulorna, men såna dagar finns knappt här i Uppland.

Längre, för såklart så fanns de när man var liten - "Det var bättre förr" :)


Jaja, jag är vintertrött och vill ha sol och värme, annars är det inget fel på mig så depression är det ju tack och lov inte, men det lät bra;)


Anyway så har jag minsann fått en award till!!!

Sånt är lika härligt som sol nästan, så tack så mycket, både mammaaurora och Tuvaliten, för jag fick samma award TVÅ gånger, lycko mig:)

Förresten, så lägger jag till er i min inte så imponerande länklista, vill ni inte vara där så säg till så plockar jag bort er:)

Och är det nån annan som vill synas där så hojta;)


Här är awarden:

Och är är motiveringarna:

mammaauorora säger:" För du är bara sååå bra!"

Tuvaliten säger: "Du är bloggdrottningen nr1, så bäst."

*STOLT*

Det där med bloggdrottning låter ju bra, det är ju i klass med deckardrottning , visst;)?

 Tack till er båda:)


Reglerna är enkla,  man ska ge vidare till 5 andra bloggare man gillar, och dessa fem vill jag ska få denna award:

(Jag vet att många har fått den redan, men det struntar jag i, man kan aldrig få för mkt uppskattning:)  )

Jag vill ge den till:

Barbamamma, Pillris, Mitt(o)perfekta liv, Sivans, och Tösaös


Jag tycker att de alla har trevliga gulliga söta bloggar:)

Kolla ni med!


Nu ska jag kolla på George Clooney!

Hade tänkt lägga in bilder...äsch, det får vänta, återkommer förhoppningsvis snart:)


Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards