Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Carola - 29 januari 2009 20:42

Jösses.

Jag sitter och kollar på Sveriges värsta bilförare, på 4an, och fy fan vilka människor det finns lösa ute i trafiken!

De här är ändå nyktra och opåverkade av droger får man anta.


Att det finns såna bilförare är skrämmande.

De kör för fort, har absolut noll koll och ingen respekt för vare sig andra bilister eller övriga trafikanter, en sa att det roligaste med att köra bil var att stressa pensionärer...dvs köra upp så tätt bakom att de måste gasa för att inte bli påkörda...och så skrattade han.

En annan gapade om att föraren i bilen framför skulle gasa....när de stod stilla vid rött ljus...ytterligare en sitter och smsar, äter klubbor, dricker läsk, pratar i mobilen och har ingen koll på trafiken alls. Och när han blir ombedd att köra vänster i en rondell....då kör han VÄNSTER, alltså mot körriktningen!


VEM släpper igenom dem i uppkörningarna? Teori kan de ju öht inte alls, men där kan jag ju tänka mig att det är rätt lätt att fuska, inte för att det är försvarbart,men jag tror att det finns stora möjligheter att få "hjälp".

Men vid uppkörningen är det en fysisk person som bedömmer att de är trafiksäkra....Shit.De borde bli av med jobben.


Jag har trott att de farligaste människorna att möta i trafiken är de som är påverkade av något(medicin,alkohol, droger) men fan vet om inte såna här är värre....


Hu, det är läskigt.

Inte vet jag om jag tycker det är nåt att göra tv av egentligen,men det positiva är ju att iaf de här 9 personerna blir bättre förare.

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Skapa flashcards