Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Utmanad:)

Av Carola - 31 januari 2009 21:45

4 av mina favoritprogram på tv:

  • * Prison Break
  • * Äntligen hemma
  • * Simon&Thomas
  • * Morden i Midsummer:)

  • 4 saker som jag gjorde igår:
  • * Väckte barn
  • * Skjutsade sonen till tennis
  • * Handlade
  • * Slöade framför Tv:n

  • 4 saker som jag längtar till:
  • * Våren
  • *Solen
    * Ljuset
  • * Värmen

  • 4 Favorit restauranger:
  • (FYRA!? Jag går aldrig på restaurang!Iaf inte mer än en gång per år...)
  • * McDonalds:D
  • * La Commedia, italiensk restaurang i stan, maken är kompis med ägaren
  • * Hamburger börs
  • * Odinsborg, Gamla Uppsala
  • Det var de jag var på senast.....favoriter vet jag inte om de är..

  • 4 Saker på min önskelista:
  • * Att alla i min familj och närhet får vara friska, från allt.
  • * Att vinna sjukt mkt pengar så..
  • *....vi kan åka utomlands en månad eller två
  • *...och sen lev i lyx resten av våra (lååånga)liv:)
  • Ytlig?? Jag??? *s*

  • 4 personer som jag utmanar:

    Har sett att flera av de jag brukar utmana redan fått den så jag är lite wild and crazy och utmanar:


    ** Barbamamma

    ** Viktoria

    **Jeswi

    **Tuvaliten


    Nu ska jag stoppa i säng ett gäng griniga ungar och sen ska jag äta upp allt deras godis:)

     

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av Carola - 12 februari 2014 21:55

    ...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

    Av Carola - 17 juli 2012 11:06

    Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

    Av Carola - 5 mars 2012 23:56

      Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

    Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

      Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

    Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

    Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

    Presentation


    Delar av Familjen Wetterholm:)
    bloglovin

    Carolas blogg på Mama!

      

    Maila mig

    Mina favoriter

     

     

     

    Fråga mig

    580 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
         
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7 8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    <<< Januari 2009 >>>

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Bra Barnkläder

    barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

    Länkar

    Besöksstatistik

    Arkiv

    RSS

    Blog Toplist

    BloggPortalen


    Ovido - Quiz & Flashcards