Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Sjukt var det här!

Av Carola - 13 februari 2009 14:32


Ja ni kanske tror att jag sitter och glor på 24 dygnet runt och vid det här läget har fått fyrkantiga ögon och stirrig blick.....;)

Men sanningen är att jag såg tre avsnitt och sen inga mer, jag har ju sett dem.

Trodde jag, men jag har insett att jag nog missat en hel säsong!!

För jag har ju väntat på att 24 ska börja på 4 an där det gått hela tiden, men nu av en slump så fick jag ögonen på en liten bild i vår tv-tidning, där det stod att samma kväll så var det en film(24 Redemption) och sen säsongspremiär.

Jippie, hojtade jag, men undrade varför jag missat det??

Jo för att det går på tv400?

Sen när??


Ja, nu MÅSTE jag ju köpa alla boxar, så är det bara:)


Min lilla söta Loppa blev sjuk i tisdags:(

Hon var lite bråkig på natten först, men jag har ju bytt sida i sängen så jag bryr mig inte längre:D men sen var hon seg på fm och framåt lunch så däckade hon ihop totalt med hög feber.

Tydligen så tänker hon göra det till en vana att sluta äta och bara sova när hon är sjuk, för det har hon gjort:(

Hon åt nästan inget på hela tisdagen, ingen välling, ingen mat ingenting.

På onsdagen sov hon bara, men framåt fyra tiden kvicknade hon till och åt typ 20 majskrokar, och sen fyra skivor falukorv:)

Sen sov hon igen.

Torsdag, igår, så bara gnällde hon, och det är ju såååå drygt.

Ville inte sitta i knät, men orkade inte gå omkring, ville inte sova men inte vara vaken helller, ville säkert inte gnälla heller men det gjorde hon:)


Idag är hon gnällig, men just nu fick hon vara med syrrorna när de har låtsas picknick på vardagsrums golvet, så det finns glimtar av hennes vanliga jag.

Hon har ätit lite yoghurt till lunch och majskrokar och lite ost, men det är inte mkt som går i.

Hon kräks inte utan det är bara feber och lite snuvig så hon borde ju äta kan jag tycka ,men vi har olika åsikter hon och jag...


Nåväl, sånt är livet med små troll.


Nu är det sportlov!

Jag har bokat in sonen på ett tennisläger mån-fre 9-12, dottern på 4H läger mån-onsdag 10-16, jag och de tre små ska till kyrkan på sportlovskul måndag och tisdag, det kommer nog bli bra, bara alla är friska......who am I kidding?

Jaja, mannen är faktiskt ledig hela veckan han med så vi borde kunna hitta på nåt kul nån dag iaf:)


Nu börjar det bli trött och gnälligt igen, inte ens att få låna äldsta syrrans mobil hjälper...då är det illa. Ska stoppa henne i säng.


Ha det gott!!

 
 
Ingen bild

Anna

14 februari 2009 09:10

Jag som hade tänkt att vi kunde få till en träff snart.... Vi har legat sjuka hela veckan, och är inte helt friska än. Kanske mot slutat av lovet... =)

 
Ulrica

Ulrica

15 februari 2009 23:11

Hoppas att lilla loppan mår bättre nu!

http://mamaauroras.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards