Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Carola - 8 mars 2009 23:44

Gissa vad jag läser just nu??

:)























Jajamensan!

Sprang på den i bokaffären i lördags av en händelse, jag hade ingen aning om att det hade kommit på svenska!

Stod en stund och funderade på om jag  _verkligen_ skulle köpa den, jag hade ju faktiskt förhandsbokat den på Adlibris.

Men blev sur för att den släppts i handeln och att jag inte skulle få den förrän i slutet av nästa vecka, den skulle skickas den 11 mars med B-post, så jag köpte den:D

Vitsen med att förhandsboka är ju att man slipper köa den dagen den släpps, när jag gjorde samma visa med Harry Potter böckerna så hade jag dem hemma samma dag de kom i handeln, så det här var ruttet!

Jag hinner ju läsa ut den innan den skulle kommit i brevlådan!


Jag har  bara hunnit läsa nån timme i den, men jag lovar, den är lika bra!

Jag kan ju ärligt säga att jag var lite orolig för.......;) Nä, det kan jag ju inte säga utan att avslöja nåt, jag säger sen!

In med dig till en bokaffär nu, så kan du ligga på din nya schäslong och läsa, du måste ju inviga den storstilat!


Ska berätta andra saker för er åxå, men det orkar jag inte nu, men det inbegriper en silvermedalj bla:)

Natti natti!

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards