Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Carola - 25 mars 2009 00:41

Vad snälla ni är:)

Jag har svarat er under kommentarerna, ni har sett det va?

Det brukar jag försöka göra:)

Jag skickade det där kortet ungarna gjort till mormor och morfar i torsdags förra veckan, det borde alltså kommit fram på fredagen.

Jag funderade på hur länge det skulle dröja innan de sa nåt....

På måndag, igår, så kom min pappa hit, han brukar kika hit nån gång per vecka, och han grattade direkt:D

Han sa att mamma tog det med fattning med inte var glad....och det visste jag ju. Jag talade om för honom att om man inte var trevlig nu så fick man inte gulla med bebisen när den var född heller, nu jäklar tänker jag visa mamma att man inte beter sig hur som helst!

Men pappa får gulla hur mkt han vill sen:)


Vi lär inte se mamma förrän till påsk och hon lär inte låtsas om nåt då, så vi får väl se om jag ids vara påstridig och ta upp det till diskussion...


Annars är det sjukt här hemma, ja IGEN, det är så man blir tokig snart!

Loppan började kräkas i torsdagskväll, och sen dess är hon så dålig i magen:( Bajsar massor och löst, hu.

3 och 5 åringarna har haft ont i magen, 3 åringen kräktes en gång i söndags, sen åt hon en hel Maxbox...? Varit pigg sen dess.

Idag ligger äldsta dottern och mår illa och är allmänt hängig, och nyss sa 13 åringen att hon mår illa åxå. Jag har mått illa och haft huvudvärk, och maken mår lite halvilla.


Ute snöar det som faaaaaaan och blåser svinkallt, det är -7 ute. När kommer våren tro?

Den behövs nu för att smälta bort alla bacillhärder som byggt bo!

Inte bara hos oss utan överallt, tycker att alla pratar om kräk och snor just ju.....nice värre...


Men annars är allt bra:)

Samma dag som jag var på ul så började den lilla busen där inne att sparka:)

Jag som gått och varit orolig för att det varit så lugnt, tänkt att den har säkert ryggmärgsbråck eftersom jag aldrig ätit folsyra, och enbart levde på tunnbrödmackor de första 10 veckorna;) , men samma dag som man fick se att allt såg ok ut, då minsann börjar det kännas åxå:)

Det är så coolt:)


Nu har jag haft värsta maraton tv kvällen, med Äntligen hemma, Desperate Housewifes, 24 och Lost,  så nu ska det bli skönt att knoppa!

Natti natti:) 



Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Skapa flashcards