Alla inlägg den 13 april 2009

Av Carola - 13 april 2009 21:36

Jag kanske skulle våga mig på att visa magen på nätet??

Har faktiskt aldrig satt ut nån magbild någonsin, någonstans, så det är väl dags nu kanske;)

Helt ärligt så har jag glömt av att knäppa kort den här gången.....men å andra sidan så har jag sett gravid ut sen efter att jag fått det femte barnet, så det gör inget:)

Magen tycker att den får så mkt uppärksamhet så den vill tydligen alltid synas nuförtiden...det är ju jättekul! *ler ironiskt*


Nåväl här är magen i v. 20+0!

Lite foton på ungarna i bakgrunden:)

Det var svårt att hitta ett ställe att stå på som INTE visade hur jäkla stökigt vi har det, trots att det är påsk...här är det "bara" en av madrasserna som vi släpar in i vardagsrummet så ungarna får sova där när de är sjuka, mao så har den bott där inne rätt länge nu - nån är ju sjuk hela tiden!!

Nu är det Loppan som har feber och är supersnorig....för några dagar sen var det 3 åringen......men treåringen vill inte sova på madrass, hon vill ligga i sin säng:)

När de inte är sjuka så använder de den som gympamadrass - nu äntligen tillåter ju vädret att de slår kullerbyttor och hoppar och studsar ute, så nu ska den snart ner i klädkammaren!!


Nu tror jag att jag ska leta reda på nåt bortglömt påskägg och kolla om det finns nåt smaskigt kvar:)

I morgon visar vågen ytterligare ett kilo plus...hm, konstigt;)

Natti natti:)

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards