Alla inlägg den 26 april 2009

Av Carola - 26 april 2009 21:50

Ojojojajajajaa.............

Jag har ont av.....ja det vete fan av vad, ischias är det nog, på vänster sida, det brukar annars alltid vara höger som drabbas av det.

Jag har ont i rumpan;) Jaja, det är väl inte själva rumpan som gör ont utan det strålar ner från höften ner via sätesmuskeln och vidare ner i låret...ajajajaj, det är nästan så det är lite synd om mig:)

Inte är det nåt som hjälper heller, vore det så enkelt som att stretcha ut muskeln/nerven så vore det ju en piece of cake, men nixpix det funkar inte.

Jaja, skit samma det är bara massor av veckor kvar:D


Anledningen till att det gör extra ont just nu är att vi burit ut alla möbler och skräp i vårt poolrum och sen sopat(mannen) putsat rutorna (jag, fast bara på insidan..) och rullat ut den tjusiga gröna mattan som vi har därinne, och sen dammsugit den och sen tvättat av alla möbler som sen burits tillbaka:)

Det tog hela eftermiddagen, en annan är ju inte så snabb, och så måste det ju göras ordentligt.

Men nu är det klart för att fylla poolen!!

Ungarna tjatar redan, och vi svarar på samma fråga många gånger om dagen: -NÄR ska vi fylla poolen???

- Sen/ i sommar/ ungefär när skolan slutar.

Haha, precis som att de nöjer sig med det, de fortsätter tjata i morgon:)


Suttit i solen har vi minsann åxå gjort, och att den tar är det ingen tvekan om, jag har schyssta märken efter tröjans urringning:)

Igår satt jag ute och läste Harry Potter, härligt!

(Ulrica, jag har läst ut "Så länge vi båda andas" hur ligger du till?? Såååå bra!)


Och magen bara växer, såg mig själv i spegeln från sidan (efter att vi tryckt i oss pizza - skyller på den...) och jag är redan stor. För bara några veckor sen var det ingen som såg att det växte en bebis där om jag hade rätt kläder på mig, syrrans kompis märkte inget när vi var på påskmiddag tillsammans i påsk, men nu.....folk ser tveksamma ut när jag säger att det är i slutet av augusti som beräknad leverans är;)

Jaja, döm själva:

Fast det här var i morse, innan frukost:D

Jag tror nog att jag måste sträcka på ryggen hela dagen, den ser inte lika stor ut då:)


Nu ska jag författa ett mail till 13 åringens klass föräldrar, de ska åka på skolresa till Gröna Lund och vi har på nåt vis blivit ansvariga....jaja, då blir det bra gjort iaf:D


Ha det gott!

Natti natti:)

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards