Direktlänk till inlägg 8 juli 2009

Snart!

Av Carola - 8 juli 2009 23:09

Alldeles snart så har jag mina äldsta tjejer hemma igen!!!

Ihhhh:)

De sitter på planet hem från Thailand nu, i lyxklass även denna gång, de små bortskämda barnen;)

Där blir de serverade hummer och champagne...eller kanske inte;) men trevlig service och god mat är det hur som helst, för att inte tala om sätena! Det är lyxvarianten, man fäller ut dem till bekväma sängar och sen snusar man gott:)


De har varit borta sen den 23 juni, så det är drygt två veckor, och det märks att det är färre barn hemma, jag har svårt att beräkna maten, tex;)

Idag var dessutom tvillingtjejen borta vid middagen så då hade jag STOORA problem med hur mkt ris jag skulle koka....!


Sen är det inga tonårskompisar som är här heller, det brukar vara åtminstone nån per dag.

Ingen trulig tjej som sitter och häckar vid datorn i köket heller...

Och ingen att sparka liv i vid 2 tiden på dagen;)


Nej, jag saknar dem!


Om de hinner med sitt anslutande plan på Kastrup i morgon bitti, så landar de på Arlanda kl 8.30

Missar de det, de har bara en knapp timme på sig mellan Bankok planet och det till Stockholm, så blir det några timmar längre, men de ska komma hem imorgon hur som helst!

*längtar*


Så, jag måste ställa klockan i morgon så jag kommer upp, jag kan ju inte gärna ligga och sova när prinsessorna kommer hem;)


De smsade idag att de hade shoppat klart, och var på väg hem med presenter...nyfiken, vaddå;)


Synd att det ösregnar just nu,och tydligen ska fortsätta typ i hundra år, annars hade jag velat gå och öppna deras fönster och vädra lite så det känns fräscht när de kommer. Men  andra sidan, vår svindyra ventilation gör det rätt fräscht ändå:)

Men inget slår frisk luft, men deras vädringsfönster ligger så att det kommer att regna in.....skrutt.


Nu ska jag kolla färdigt på Bear Grylls, överlevarkillen, han är på Hawaii på nån vulkanö, både maken och jag fastnar alltid i hans program, man lär sig nåt nytt varje gång:)


Natti natti:)

 
 
Ulrica

Ulrica

9 juli 2009 10:10

Skönt att snart få hem döttrarna men de har så klart haft det toppen :) Meningen är att vi ska till HC nu på lördag men nu får vi se med regnet, vem vet regnar det då så är vi där med nästa vecka istället :) Och då måste vi iaf säga hej till varandra :)

http://mamaauroras.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards