Direktlänk till inlägg 22 september 2009

MMS-bloggning

Av Carola - 22 september 2009 16:05

 En ganska suddig gosse, men min mobil är värdelös,måste skaffa ny men ooooorkar inte välja;)

Känner hur det kryper i hela mig vid bara tankenObestämd, men snart är det tvunget. Den börjar verkligen ge upp nu.

Och då ska jag ha en med bra kamera!

Nu ska jag svara på lite mail och sen gå och laga kyckling, köpte tre hela ogrillade på affären nyss och ska klura på vad jag ska hitta på med dem, tänkte nog bara trycka i lite färska kryddor i dem och sen helsteka....

Få se hur det blir.

:)

 
 
Ingen bild

Anna B

22 september 2009 19:07

Själv kan jag inte ens mms-blogga :(

Tack för titten på söt-pojken.

 
Ingen bild

Ansan

23 september 2009 08:00

Jag är grymt imponerad över alla som fotar med mobilen, bloggar med mobilen och allt annat möjligt. Själv ringer jag med min. Punkt. Något enstaka foto har det blivit, men det är ytterst sällan. Jag orkar bara inte sätta mig in i hur alla funktionerna fungerar. Så lat är jag!

Jag har faktiskt någon gång funderat över hur mycket mat du måste laga för att det ska räcka till hela familjen. En hel del har jag tänkt. Nu vet jag lite närmare, gissar jag. Tre hela kycklingar! Hos oss är en kyckling för mycket - men det beror nog mest på att barnen enbart gillar kyckling i form av kycklingfilé skuren i små bitar. Kräsna typer... Jag tror de tycker det ser äckligt ut med alla ben, och att kyckligen verkligen har formen av en kyckling så att säga. Sist jag köpte färdiggrillad kyckling tyckte dock T, mot alla odds, att det var jättegott. Vi var stumma av förundran.

 
Ulrica

Ulrica

24 september 2009 21:37

Han är verkligen söt och ja lite avundsjuk är jag allt ;) Ser verkligen fram emot att se er på tv :) Hoppas att ni snart piggnar till iaf o slipper förkylning eller flunsan :) Ha det så bra :) Har förresten äntligen börjat på sista delen av Twilight :)

http://mamaauroras.blogg.se

 
Mirka

Mirka

25 september 2009 17:02

Hej hej! Alltså, Jordan är ju helt bedårande:-) Skönt att läsa om att allt funkar bra hos er:-)
Kul att höra att ni får vara med om roligheter på helgerna:-D Lite vemodigt att det tar slut snart, eller hur;-)
Ska bli så spännande att se vad de andra familjerna får vara med om för skoj:-D
Jag har gjort vul nu och det visade en liten böna så då är det inte lika kört för er att hinna ikapp:-D:-D
Kram på er alla;-)

http://www.tiobarnsmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards