Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Carola - 26 oktober 2009 09:38

I april 2008 skulle mina stora tjejer gått på Tokio hotel, men det blev inställt, till deras stora förtvivlan:(



Nu förra veckan så sa äldsta att det släpps biljetter till dem nu idag, de kommer ÄNTLIGEN hit igen.

De stora har ju tappat intresset för länge sen....(svikare! *S*) men tvillingtjejen har tagit över.

Äldsta ville ju gärna gå ändå, för de är ju ganska bra, men inte som förr, men ändå...så kuuunde jag kanske boka biljetter?

Javisst, sa jag och tänkte "suck"  Flört. Jag blir lika grinig varje gång jag ska boka biljetter, för VARFÖR kommer aldrig JAG längst fram i kön??

Varför får jag alltid minst 15 minuters väntetid och sen när jag kommer fram så är alla bra biljetter slut och man får nöja sig med nåt  nåt hörn nånstans?

När alla loggas ut samtidigt så det ska bli rättvist?

Jag anar myyyyygel;)


Anyway, kl 9.00 satt jag där och hängde, det var minst 15 minuters väntetid och jag förberedde mig på en låååång väntan, men icke!

14 minuter över var jag klar, hade både bokat och betalat:)

Dessutom fick jag JÄTTEBRA platser!!!!!!  Förvånad


Så nu är jag fyra Tokio Hotel biljetter rikare, lite fattigare i plånboken förstås...men det gör inget:)

Äldsta och hennes kompis ska ha varsin och sen tvillingtjejen och så jag:)

Vill näst äldsta gå så får hon min biljett, men annars går jag gärna, tycker de är bra.

4 mars nästa år är det dags och ve Bill Kaulitz om han får halsproblem igen!!!!


(kanske kan lämna Jordan då....om inte så skickar jag med syrran!)


Så nu blir det två konserter på några månader bara, funderade på Thåström ett tag åxå, men nja....ska fundera ett tag till.   Han är toppen, spelade honom jämnt förr, men blev så besviken på nån platta med honom för ett tag sen, den med Fan fan fan på. Shit så deppig man blev, hela plattan bara dryper av gråtrista melodier...Jag vill ha tillbaka Imperiet, eller Ebba Grön:)


Europe däremot, levererar alltid!

Första gången jag såg dem var här i Uppsala, i ishallen, och jag tror det var 86.

Jaa, såååå gammal är man:)

Det var nog det roligaste och bästa konsert jag varit på, säkert för att det var min första rock konsert, men den var ganska liten och personlig åxå, vi stod precis vid scenkanten, jag och H och en massa långhåriga snygga killarCool, kan det bli bättre???

Nix.

JO, okey då, Jon Bon Jovi kunde komma och hämta mig förstås,fråga vart jag varit hela hans liv och att han aldrig ska släppa mig igen, det vore snäppet bättreTungan ute.....


Nä, nu ska jag sluta babbla och gå ner och väcka stora tjejen och tala om att vi ska på konsert:)

Ha en bra dag, själv ska jag shoppa vinterskor och jacka med 14 åringen......det är laddat för bråk;)

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Skapa flashcards