Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Carola - 28 oktober 2009 23:16

  

Idag är det åtta veckor sen Jordan föddes!!!

Jisses.

Han har hunnit med massor på dessa åtta veckor minsann:)

Blivit filmad för TV, flugit flygplan och blivit döpt, plus alla vardagliga saker som att bli pussad på, runtburen på, och underhållen av syskonskaran, samt älskad av oss alla:) 


Han är en sån underbar liten unge!

  

Kan redan smajla in sig om det behövs;)

Han är bara söt och snäll och piper bara om det verkligen är nödvändigt, dvs om han är hungrig eller om blöjan är allt för blöt, och möjligen om det sitter en liten rap på tvären, annars är han bara glad.

Begriper inte hur det gick till, övriga ungar, förutom 6 åringen, har inte varit så här behändiga...

Loppan sov ju bara i bärsjalen, så henne fick jag ju knyta in där på morgonen och sen bära runt på, mysigt - javisst, men ändå lite bökigare att göra saker med en bebis på magen.

Jordan har åkt sjal en gång och då somnade han pronto, och jag lade ner honom i korgen där han sov vidare i flera timmar, finns ingen anledning att bära då ju.

Jo, för att det är mysigt förstås, men vi myser ju ändå, såklart.

Han trivs så bra i sin korg, eller i vagnen.


  

Vi var ute på en promenad förut ikväll, kom hem vid åtta, och han somnade direkt när vi gick ut, strax efter sju, och han sover än i vagnen som står i hallen!!!

Jag har varit tvungen att kolla flera gånger så han andas.

Nu börjar det dock knorras lite där så han borde vakna snart:)


Ja, faktiskt, så ropar han nu, så då ilar jag!!!

Fattas bara annat, när man är så försynt för jämnan så är det ju klart att mamma kommer rusande när han verkligen gråter:)

Lille skruttgubben!

  

Åtta veckor.......Jordan, min lilla skrutt:)

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Skapa flashcards