Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Carola - 31 oktober 2009 21:39

Happy Halloween på er alla!!

  


Hoppas att ni har det förskräckligt bra ikväll;)

Nu tycker jag det var alldeles för länge sen som jag visade mina vackra söta underbart gulliga barn för er, och så kan man ju inte ha det helt enkelt!!

Så låt mig stolt presentera delar av familjen Wetterholm:)


Först kommer lilla söta fyraåringen, Trixie

  

Hm, vänta nu....vem är det???  Så där såg hon inte ut igår när jag stoppade om henne och sa godnatt;)

Jaja, vi tar väl nästa unge då...här kommer en cool tvillingtjej, Corrinda!

  

Men hallååå??  Vad är det som händer??  Jag lovar, det händer nåt rysligt med bilderna när jag laddar upp dem!

Hon såg ut som en liten älva på min dator.....;)


Undrar om man törs visa nästa unge??

Här är gulliga sexåringen, Novalie

  

Ihhh!!! En liten djävul!! Hjälp!  Vad månde hända här näst???

Min son borde vara ett säkert kort, han är alltid prydlig och fin, varsågoda här kommer en tvillingkille, Robban!

  

Eh, sådär lagom prydlig va?? Jag har ju sagt att han inte får spela så mycket Tv-spel , han blir ju alldeles blek och glåmig, och kolla de svarta ringarna under ögonen.....:)


Nä, nu vete tusan om jag vågar ge mig på en bild på Loppan.....Hon kommer väl att förvandlas till en pumpa eller nåt!

  

Ja vad var det jag sa!!!  En pumpa med hatt och läskiga brillor....alldeles nyvaken åxå;) Även små pumpor behöver sin vilaCool


Nä, nu får det vara nog! Nån har bytt ut mina barn!!  Jag kan bara hoppas att de kommer tillbaka när denna dagen är över, för de här småligisterna vill jag inte ha runt frukost bordet i morgon:)

Ber om ursäkt, här tänkte jag visa söta gullungar och så blev det fruktansvärda småmonster istället;)


Vänta lite det ringer på dörren!!

..................................................
..............................

..................................................
..................

..................................................
...

......................................

.......................

.............

  

Oj en hel flock galna monster.....!

Jag tror jag går och tar en bit av min nybakade pumpakaka och en kopp chailatte och slår på hyrDVDn ist.!

Happy Halloween alla glada, och alla andra med för den delen:)

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards