Alla inlägg den 27 november 2009

Av Carola - 27 november 2009 20:47

Vi brukar ju fota alla barnen iklädda tomtekläder och sen göra julkort.

Jag ledsnar mellan varven och frågar om vi kanske ska sluta med det och bara skicka vanliga julkort. Då tittar ungarna på mig som om jag vore komplett galen...Här ska inte slutas med nån tomteplåtning inte!


Så, vår vana trogen svidade vi på ungarna julkostymerna och satte igång med fotosession:)

Jag önskade att vår fotograf från inspelningarna var här med sin värstingkamera och fototalang,  min kamera var seg och ljussättningen under all kritik;) men vad tusan, man gör så gott man kan...

Ungarna svettades och de minsta lackade ur i omgångar.


De fem äldsta var duktiga och tålmodiga, medan först Loppan och sen 4 åringen tramsade.

Jordan var som vanligt helt underbar, begriper inte hur vi kan ha fått en så lugn och fin bebis, men tackar och tar emot:)


Efter nån halvtimmes fotande så var det äntligen klart och då började alla pyssla med sitt:)

  

Ni ser på datorn i bakgrunden ett av fotona som vi tog...


  

Hur det slutgiltiga resultatet blev får ni se sen, närmare jul!



        Nu är min snälla lugna bebis lite grinig för han vill inte sitta i knät på sin pappa längre, han vill ääääta!


Kolla 4 åringen bara:

  

Jag är ju inte helt objektiv iofs, men nog har vi en av de sötaste små tomtenissarna?


Det kommer nya grejor här på bloggen hela tiden upptäcker jag, nu har det flyttat hit en halv miljon smiliesar......  smileysar....hur stavas det i plural tro?

Iaf, kolla några av dem:

 

 

          


Jag ÄLSKAR smileys!!! :)


Nu är det dags för blöjbyte, mat , plocka ur linserna och kanske en chailatte om jag kan övertala 15åringen att göra en , hon är grym på det:)


En extrA stor kram och krya på sig till Michaela som ligger ensam på kirurgen på ackis och har ont i magen!!


Bye bye:)


Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards