Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

Ikväll smäller det!!

Av Carola - 11 januari 2010 10:33

Kl 20.00, tv4 är det våra 15 minutes of fame:)

Gånger tio iofs iom att det är tio program:)

  

Lova att bara tycka snälla saker om mig och min familj!!

Tänk åxå på att "Det här är TV det har inget med verkligheten att göra om nåt verkar knepigt eller jag säger nåt extremt korkat;)


Ska bli jättespännande att se, även om det känns superläskigt åxå!

Nu ska jag bädda, plocka, dammsuga, tvätta, vika tvätt, och sen åka och köpa en liten present till äldsta dottern som fyller 16 år i morgon!

Samma dag som skolan börjar efter jullovet:)


Mannen är på bvc med Jordan och väger lilltjockisen, hoppas att han inte blir tokhungrig....Jordan alltså inte mannen  .

Smulan står här bredvid och kikar upp i granen, hon var uppe en sväng i den igår igen, och klättrade runt runt och låg och spanade mitt i. Hon har spanat in en snöflinga som hänger halvvägs upp, hon har försökt på alla sätt och vis att nå den:)

Hoppa funkar inte för den sitter för fast, och inte funkar det nåt vidare att krypa ut på grenen heller för den viker sig...hm besvärligt. Hon kommer inte att ge sig förrän den är nere heller...Hon har till på onsdag på sig för då åker den ut:)


Tonåringarna sover än, ska väcka dem nu så de kommer i hyfsad fas för att kliva upp tidigt i morgon, extra tidigt dessutom iom att vi ska sjunga för äldsta.....


Jaja, dags att sätta fart!

Bye bye:)

 
 
Ingen bild

MissParkas

11 januari 2010 14:35

Kommer sitta som klistrad! Och om någon skulle säga något dumt så ska jag försvara dig, bara så du veeeet! ;)
Kram så länge från
Malin, twinsen och Ellen

 
Ingen bild

Lola

11 januari 2010 20:58

Av mig får ni godkänt iaf! :-)
Almas kommentar om Robert: "Han e söt! Men säg inget till hans mamma." ;-)

 
Ingen bild

Anna med 5

11 januari 2010 21:05

Vilken fin familj ni är! Så skönt att se er...ni ger en lite annorlunda och mnidre kaotisk bild av hur det kan vara att ha många barn.

Jättefint!

 
Ingen bild

Gabricia

11 januari 2010 21:12

Jättekul att se er fina familj!

 
TuvaLiten

TuvaLiten

11 januari 2010 21:17

Tycker ni skötte er jättebra! ;O) (som du ser lyssnade bebis på dagens förlossningsförbud)

http://tuvaliten-enflockungarochensymaskin.blogspo

 
Mirka

Mirka

11 januari 2010 21:21

Det gick väl bra det där eller hur*S* Du såg lite nervös ut i början och det gjorde jag med men nog vågar vi visa oss bland folk imorgon;-) Kramisar

http://www.tiobarnsmamma.blogg.se

 
Jesli

Jesli

11 januari 2010 21:27

Ni gjirde så bra ifrån er! Ska bli skoj att följa er fina familj även på TV, inte bara bloggen
Kram!

http://familjenlindqvist.blogg.se

 
Jesli

Jesli

11 januari 2010 21:30

Glömde ju säga att dina barn har så fina namn!
Min minsting heter också Lovelia.

http://familjenlindqvist.blogg.se

 
Monica

Monica

11 januari 2010 22:04

Wiii det var verkligen intressant att få följa er vardag, ja nu var det här bara första avsnittet men ändå. Vilken härlig familj ni är, och du verkar vara helskön med barnen och allt.
Grattis till dig/nu är ni tvkändisar!

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åsa

11 januari 2010 22:18

Jättefin familj, ni verkar så lugna o verkar ha det toppen;) Det var toppen att se er och de andra familjerna;)!

 
Ingen bild

Bergsbrunnabo

11 januari 2010 22:29

Vilken härlig familj!

 
Sanna

Sanna

11 januari 2010 22:40

Helt underbar familj du har, så fantastiskt härliga barn, vackra och roliga och goa. :-)
Ska bli jättekul att följa er på teve också!

http://sannamamman.blogg.se

 
diana

diana

11 januari 2010 23:09

vilken fin och stor familj ni är!! själv väntar jag nr 4a nu till sommaren.Spännande och mysigt=)

http://www.dianaws.blogg.se

 
Carl Oskar

Carl Oskar

11 januari 2010 23:28

Hej på er hela familjen!
Såg programmet och kunde inte låta bli att beundra ert lugn som föräldrar och vilket tålamod ni har. Jag hade nog inte klarat av att uppfostra ens ett barn och så lyckas ni ge kärlek till så många barn på en gång. Fantastiskt!

Hälsa alla era barn från mig för de verkar så goa allihopa!
mvh
carl oskar

http://www.callebloggar.se

 
Ingen bild

Izabella

12 januari 2010 02:39

Hej Carola!

Vad skoj det var att se er allihop. Ni är så fina hela familjen. Kommer sitta klistrad framför teven varje måndag tillsammans med barnen som också gillar programmet =D

Kram Bella m 5 barn + lillebror bf 21/1-2010

 
therese

therese

12 januari 2010 07:44

ja kan inte annat med än att hålla med tidigare, ni och eran familj är så söta :) och det märks att det finns mycket kärlek där men även om det inte hade varit det utan väldigt kaotiskt och ibland sura miner och gnälliga skrikiga barn så är det ju livet ser ut ibland och jag vet att hur än teve vinklar och vrir på saker så kommer dom mesta nog förstå att ni är inte mer än människor och det hoppar grodor ur folks munnar ibland och ibland har man inte koll på läget och även om teve vinklat dumt så tror jag man fattar för man ser hur mycket alla tycker om varandra i eran familj :D jag blir så sugen på att skaffa mer barn men min kille vill vänta med nummer tre tills vi är lite äldre och har jobb och körkort och helt förståeligt iofs men jag vill ha en storbarna skara :D

http://www.lillamami.blogg.se

 
Ingen bild

evelina

12 januari 2010 10:11

HELT underbar familj ni har. Helt underbart!! Wow, riktigt imponerad. Ni är så himla bra :)

 
Fia

Fia

12 januari 2010 11:20

Hde bänkat mig framför tvn igår och verkligen planerat in hela kvällen för att kunna sitta där. Storingarna i säng och bebisen i famnen. vad händer??? Jo, Lilleman bestämmer sig för att få ont i magen(nåja, inte hans fel kanske;)) och börjar skrika när programmet börjar och skriker sig igenom hela programmet. Samma sekund som eftertexten börjar rulla somnar han.. Hmm känns som jag inte skulle kolla igår:D Maken undrade varför du tog med dig ALLA barn till bm dock. jag svarade att det nog var tvteamets önskan. Stämmer det???
ni såg bra ut iaf!!! Hörde inte ett skvatt men såg allitng iaf;)
Kram!

http://www.tjejtrissen.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

12 januari 2010 11:57

Underbart kul att se er igår. Vad fina ni är! Ser fram emot nästa måndag. :)

Och vad kul att börja läsa här innan jag ens visste att ni skulle vara med i Familjen Annorlunda! :)

Kram Malin

http://www.loe.blogg.se

 
Mickan

Mickan

12 januari 2010 11:59

Åå ja älskar pogrammet anurlunda=) själv har ja bara 2 barn menär juh bara 24 så hinner med fler :P hehe ni e nya från förra året o ni va toppen med=) OOO ja va såå nyfiken igår på eran bebis o imorse lyckades ja hitta din blogg GISSA om ja vart glad började leta direkt efter bebis va det blwev o så alklt gick bra o när han kom=) jag fick en son 6dagar efter dig=) GRATTIS=)
ha d bra Mickan

http://www.hippiemicka.blogg.se

 
Ingen bild

Mia

12 januari 2010 14:16

o så kul, vet inte om du minns mig, vi chattade en del när dina tvillingar var under året, på föräldra..... vad den nu hette. Att chatta med dig gav mig MÅNGA goda skratt och jag såg ofta fram emot kvällarna när loppan somnat och jag kunde logga in. Vi bodde dåi H-sand och jag hade en dotter som hette Ebba och var född -97. Jag har fortfarande en dotter som heter Ebba och är född-97, men vi har numera dragit söderut och bor i Karlskrona. Jag jobbade i många år på anestesin på Ackis, har för mig att du jobbade på barn?
Kollade på programet igårkväll, jättekul, blev lite misstänksam när det var en Carola i Uppsala, men blev säker först när man fick veta vad tvillingarna hette, Corrinda är ju inte det vanligaste namnet. Har du lust att höra av dig kan du göra det på m.bothorp@home.se. Ha´det Mia

 
Ingen bild

Isabel

12 januari 2010 14:22

Hej familjen!
Hoppas ni gillade första programmet, det gjorde jag (och många andra verkar det som!)

Tänker på er och hoppas vi får ses någon gång i framtiden igen.

Kram till er alla!
/Isabel

 
Veronica

Veronica

12 januari 2010 15:08

Underbart att få se er Carola, vilken härligt varm och kärleksfull familj ni verkar vara! Jag kommer att sitta bänkad framöver.

Kram!

http://www.silverblavinge.wordpress.com

 
Ingen bild

Anna

12 januari 2010 15:49

Men hjälp vilken trafik det blivit här då... =D
Det snackades tom på bussen om er i morse, lite kul...

Kalas lör eller sön?

 
Linda

Linda

12 januari 2010 15:52

då vet jag vad jag ska titta på hädanefter. Hade ingen aning om att du skulle vara med i det programmet.
Jag följer inte det i vanliga fall men nu ska jag börja göra det.

http://Lillith76.wordpress.com

 
Emma

Emma

12 januari 2010 16:20

Jättekul att se er på TV. Vilken härlig familj ni är och Corrinda verkar va helskön ;0)
Ser fram emot måndagkvällarna nu.

Kram

http://vargflinga.blogg.se

 
Hedvig

Hedvig

13 januari 2010 10:06

Kul att hitta hit, hade ingen aning att det var tv-kändisar som dolde sig bakom denna blogg! :-D
Alla säger så fina saker om din familj, så jag vill säga en fin sak om bara dig istället, något som jag sa till min man när vi tittade på programmet häromkvällen; Är hon 38 OCH 8-barnsmamma?? Hon ser f-n oförskämt vacker ut!!
Han höll med! :-D

Ha det gott!

http://hemligahedvig.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards