Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Jordans nya säng

Av Carola - 18 januari 2010 19:44

Idag har vi minsann roat oss med att skruva ihop en sprillans ny spjälsäng till lillprinsen!

Han har invigt den, men ledsnade efter en stund, eller så är det för att han vill vara uppe och se oss på TV, själv är han ju inte född än;)

Vi ska nog möblera om lite vad det lider i sovrummet för det blev inte så snyggt;)  men tills vidare får det duga. Han har sin lilla babykorg kvar åxå, men den brukar vi ha i vardagsrummet, han sover så himla gott när det är full rulle runt omkring:)


Nu börjar det dra ihop sig, familjen sitter samlad framför tv:n och väntar på att klockan ska bli 20.00, och Familjen Annorlunda börjar!!!!

Säg bara snälla saker!!!!!!

:)

Bye bye:)  

 
 
Ulrica

Ulrica

18 januari 2010 21:01

Och nu är det precis slut och ni var lika bra som vanligt :) Helt klart det bästa programmet på tv :D Och så blir jag så sugen på sommaren med haha ;)

http://mamaauroras.blogg.se

 
malin

malin

18 januari 2010 21:15

Underbart!

Tur vi vet att det gick bra när lillprinsen föddes, annars skulle man varit riktigt nervös nu :)

http://pillris.blogg.se

 
diana

diana

19 januari 2010 00:26

Fin underbar familj är ni=))Själv väntar jag nr 4a nu.Nervöööst..men underbart.Men min man jobbar borta och bara hemma helger..har lyckats pricka in alla 3 när han varit hemma..får hoppas på denna med hihi.Men d är inte förren till sommar=)

http://dianaws.blogg.se

 
Ingen bild

Annica med A o L

19 januari 2010 08:04

*snälla saker* *snälla saker*
Gud vad roligt det är att se er på TV! :) Ni är fantastiska!
Säger som Malin här ovan - tur att man vet att det gick bra med Jordans födelse...! Hmmm... jag har slut sylt hemma, har ni nån man kan få köpa? ;)

 
Sophie

Sophie

19 januari 2010 08:06

Jättehärligt program, sitter bänkad varje måndag. :) Tänkte fråga om ni vill ha fler barn sedan? :) Vi har 6 barn, vill väldigt gärna ha en till. :) Dock inte riktigt än, har 6 barn tätt (födda inom 7 år) och än är man väl rätt ung (27) så... om 1-2 år kanske. *s* :-) Hur som, tycker ni verkar vara en härlig familj!

http://www.flerbarnsmamma.se

 
Hedvig

Hedvig

19 januari 2010 13:48

äsch, jag missade programmet igår ... somnade istället vid den tiden, småbarnstvillingsmamma som man är! :-D
Hur håller du dig vaken? Jag menar, du har ju fler än 2 barn liksom, men verkar så himla pigg ändå! :-D

http://hemligahedvig.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mamma till 8

19 januari 2010 14:23

Hejsan. Kul att ni fick en liten kille, grattis.
Jag är själv en 8 barnsmamma så det är extra skoj att titta på fam annorlunda.

Hälsn Ewa

 
Ingen bild

Carola m 8

19 januari 2010 23:43

Ulrica: Tack, tack och jaaaaa, sommar!!
Malin: Ja, visst är det lite nervöst att vänta på den där bebisen;) det är nästan så jag tycker det jag med:)
Diana: Grattis till fyran, hoppas att din man är hemma vid leverans!
Annica; Tack för alla snälla saker:) Sylten finns på Coop Boländerna:)
Sophie: jag vill gärna ha fler barn:) Hur det blir visar sig ju:) Du har ju jobbat på bra med dina barn!! Impad:)
Hedvig: Tur det finns på tv4s hemsida då;) Jag är en nattmänniska, så det är inga problem att hålla mig vaken, däremot att vakna...hu;/ Är sjukt morogntrött....
Mamma till 8: Tack:) Kul med en till 8 barnsmamma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards