Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Carola - 22 januari 2010 22:50

Jordan i närbild:)

   Jaja, det blir kanske lite tjatigt, men nu är det så:)


Idag sov vi läääänge jag och smågrodorna.

Så länge att vi vaknade av att det ringde på dörren.....då var klockan, eh...*viskar* halv elva! *gulp*

Inte så kul att gå och öppna med värsta morgonrufset, i morgonrock och med småtjejerna i nattlinne...!

Men, den tid på dygnet då Jordan sover som allra allra ALLRA bäst, råkar infalla mellan typ 8.00 och 11.30, och då är det lätt hänt att man ligger kvar där i värmen bredvid honom, speciellt om tjejerna åxå är sega som i morse.

Men det känns som sagt inte helt kul...

Egentligen är det märkligt att det ska anses så jäkla fult att vara morgontrött och så fiiint att vara piggelin i arla timme?

Summan av de timmar man sover är ju till syvende och sist ganska lika, bara det att de sovs på olika tider!!!


Jag är en nattmänniska av rang, har inga som helst problem med att vara vaken länge, jobba natt är easypeasy och mina bästa timmar infaller helt klart nån gång efter 14 tiden på dagen:)

Hatar morgnar! Har alltid gjort.


Iaf, så kom vi ju upp där vid halv elva, sonen skrämde slag på mig genom att vara hemma, han var sjuk och låg i sin säng. Jag såg i ögonvrån att det rörde sig i hans rum, och blev mkt häpen.  Han var mest seg, tack och lov.


Vi åt frukost och sen var det lite allmänt plockande innan  det var dags att hämta 6 åringen i skolan, en kvart tidigare för jag skulle ju på gym instruktion:)


Nu har jag ett litet schema på hur man ska göra, vilka (fjantigt små än så länge) vikter jag ska dra i och i vilken ordning;D

Blir nog fint det här.

Maken mötte upp där och underhöll barnen.


På väg hem tog jag vägen om Ikea och köpte det där täcket som jag glömde igår, så nu kan jag bädda i Jordans säng i morgon:)


Stortjejerna åt middag på Kinarestaurang tillsammans med sina kompisar, så det var lite manfall vid den traditionsenliga fredagstacomiddagen;)

Efter vi ätit fick alla nya krafter att springa runt och göra bus...;) 

Chips, popcorn och Let´s dance och sen hopp i säng för de minsta.


Imorgon börjar barngympan, kl. 9.15.....gäsp....;)

Nu, film på TV!

Bye bye:)

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards