Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Glömde...

Av Carola - 3 mars 2010 23:40

Om ni vill se exakt hur grym Blue Fire är, och alltså exakt hur coola ungar och äkta make jag har, kan ni kolla här:

http://www.youtube.com/watch?v=mOXTupSag6M


Inget för veklingar:)


Och om ni vill läsa lite om resan, och se lite bilder, så bloggade jag om det då, kolla här

 
 
Ingen bild

C

4 mars 2010 16:22

Roligt ni måste haft. :) Tipsar också om Hansa Park (Lübeck), som kanske inte är lika häftigt som Europa park. Men fin är den i alla fall. Är ju fint runt omkring där överhuvudtaget.

 
jossan

jossan

4 mars 2010 19:16

Fetttt cool ;P
Den måste jag åka heheh

http://josessan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

längtar efter fler

4 mars 2010 19:43

Hej Carola! Tycker ni är en så mysigfamilj! Själv har jag 3 barn o en bonus som hälsar på regelbundet. Nu e jag så sugen på entill..... Men ibland undrar jag hur jag ska orka. Tycker de blir kaos o få iväg de 2 minsta till dagis 4 o 2 år gamla. Ni verkar så coool lugna. Sen känner jag att jag vill va hemmanågra år om jag får ett barn till o hur ska man ha råd med de? TIPS? Tack för att ni bjuder på er själva!

 
Ingen bild

Carola m 8

5 mars 2010 23:54

C: Hansa Park är lagt på minnet, tack för tips!
Jossan: Du kan köpa en dvd med ditt åk på;)
Längtar efter fler: Tack! Man orkar, för alternativet finns liksom inte:)

 
Ingen bild

Simon :)

8 mars 2010 13:38

Hejsan Carola!
Har börja följa din blogg nu efter att jag sett på Familjen Annorlunda. Tycker att ni är en härlig familj! Underbara ungar.
de 2 äldsta flickorna är väldigt duktiga! Tar hand om sina syskon och ställer upp. Underbart att se. Kram på dom! och de övriga :) mvh / Simon

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards