Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

Rubrik saknas

Av Carola - 17 mars 2010 00:06

Oj vad ni kommenterar!! Det är så himla roligt att läsa:)


Jag får försöka mig på en liten svarsrunda minsann:  



*Ni är många som undrar om det blir en säsong till av Familjen Annorlunda, och om vi i så fall kommer att vara med.

Jag har ingen aning!

 Men, jag hoppas att det blir fler säsonger, för det är ett roligt program, vi såg alla avsnitt förra gången, och alla nu med (nähä*s*) Om VI kommer att vara med nåt mer har jag heller ingen aning om:) Det är inte upp till oss att bestämma ju:)


*Jenni tycker det vore kul om vi hade ett eget program, och jag såg genast familjen Osbourne framför mig:D Ni vet, där Ozzy Osbourne sitter som en gammal farbror och undrar vad som hände, medan hans familj röjer runt med olika saker:)

Men varför inte;)?


*Jordan är döpt i Danmarks kyrka, precis som Lovelia, Trixie, Novalie, Robban&Corrinda. När Janelle och Patricia föddes bodde vi i stan så de döptes i Gamla Uppsala Kyrka. I Danmark har jag haft många skolavslutningar tom sjätteklass, jag är konfirmerad där och vi gifte oss där, så det är på många sätt "vår" kyrka:)


*Jag kommer att fortsätta blogga:)


*Lina: Jag tror minsann att jag minns dig:) Vad roligt! Hoppas du har det bra där i Spanien:)


* Innan jag fick barn så jobbade jag som barnsköterska på Akademiska Barnsjukhuset, med barn:) som har nån form av ortopediska eller neurologiska problem, där jobbade jag heltid i nästan fem år innan Janelle föddes. I samma veva så sades en massa folk upp för det var dåliga tider...så jag har ingen tjänst att komma tillbaka till, om jag velat:)

Innan Robban&Corrinda föddes så jobbade jag där ett år igen, då som sekreterare, och sen har jag jobbat på timmar, på natten, efter tvillingarna och efter Novalie. Då på en avdelning för för tidigt födda barn. Sen Trixie föddes, 05 har jag enbart varit hemma och varit mamma:)


* Vi har inte träffat de andra familjerna. Än i alla fall:) Men, jag "känner" Mirka sen länge på nätet. Vi har hängt på Allt för föräldrar båda två och haft lite koll på varandra sen dess:) Planen är att träffas på riktigt snart!! Tina har jag haft lite kontakt med på FB, och kanske kan vi träffas alla tre familjer i sommar? Vi får se hur det blir:)


* Elin: Vår hall... Den ÄR liten, men igår såg den ju faktiskt mikroskopisk ut!! :) SOm att man skulle behöva ett skohorn för att knö in sig;) Förstår precis din man, för jag blev alldeles trött själv av att se den:D


* Namnen. Jag filar på det, kommer snart!!


Hoppas att alla känner att ni har fått svar?

Jag och hela min familj tackar så mycket för att ni tycker om att se oss, det är så roligt att höra:)  

 
 
Ingen bild

Cajsa

17 mars 2010 00:28

Måste fråga dig om du har haft eftervärkar? Jag har fött 3 barn och haft grymma eftervärkar (speciellt efter dem två sista förlossningarna). Var ju helt oförberdd på detta, ingen hade "förvarnat" mig och jag tycker dessa värkar var mycket värre än förlossningsvärkar. Och dem säger ju att det blir värre efter varje barn... Och då tänkte jag på DIG! Hua, ajajaj...

 
Ingen bild

Tanja

17 mars 2010 00:30

Hej Carola!
Jag tycker du ska bli barnmorska (när du är färdig med ditt mysmammaliv!!!)
Fast du kanske inte hinner jobba, för sen kommer väl barnbarnen på löpande band...

 
Ingen bild

Wanja

17 mars 2010 00:43

Lite frågor:
Har du blivit gravid trots preventivmedel? (Och hur kan man bli det??)
Använder du något p-medel mellan graviditeterna?
Haft missfall/abort?
Pratar du mycket om "sex" och "vad" man gör med dina tonårstjejer? Känns det konstigt eller svårt att ta upp sånt med sina barn? Jag är lite orolig för det, för jag vill verkligen att dem lyssnar och inte tycker mamma är löjlig. (Nu menar jag inte vad DU och din man gör utan mer vad dagens ungdomar gör som inte är OK!)

 
Stine

Stine

17 mars 2010 02:15

Hejsan jag har nyligen hittat hit, måste bara säga att eran familj verkar vara helt underbara, så roligt att få följa med i eran vardag. Tycker du är så duktig som far och flänger runt med alla barnen, alltid lika pigg :)
ta hand om er
Kram Stine

http://pokerfrugan.blogg.se

 
Mari

Mari

17 mars 2010 12:24

Hejsan

Hittade precis hit och måste säga att jag och min sambo verkligen älskar familjen annorlunda. Vi vill själva ha stor familj och försöker så gott vi kan. =o) Tänkte fråga om det är oki att jag länkar din blogg på min blogg för att kunna hoppa in här och läsa? =o)

http://flerbarnsmorsan.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny

16 april 2010 12:14

Hur mycket vägde dina barn när dom föddes och hur långa var dom? :D Var inte Jordan ganska stor?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards