Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Vår hemsida

Av Carola - 23 mars 2010 22:37

Det är ganska ofta liknande frågor kommer upp, ni undrar över sånt som barnen namn tex, och det tar ju sån plats här, och jag glömmer alltid att kategorisera;)


Men, jag knåpade ihop en liten hemsida:)

Om ni vill får ni gärna kika in där, jag har skrivit om just barnens namn där bla.

Jag är inte speciellt bra på sånt så ni får stå ut med om den är lite crappig:)


HÄR finns den, och i länklistan:)

 
 
mamabelle

mamabelle

24 mars 2010 09:38

Har varit inne och kikat nu och gillar sidan mycket! Härligt att få lite mer av er, det stillar programabstinensen en smula!

http://blogg.aftonbladet.se/mamabelle

 
Lisa

Lisa

24 mars 2010 14:24

Heej!!
Kul att ha hittat hit (Via Annorlunda Familjers facebook-sida). Kan ju inte låta bli att fundera över hur ni har det nu när ni "försvunnit" från tv-rutan.
Nu har jag massor med trevlig läsning.

Ha det gott!!

http://bidrottningen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Diana

24 mars 2010 22:53

FEM SNABBA till dig:
Mikrad välling eller koka på spisen?
Pushup-Bh eller vanlig?
Putsa fönster eller klippa gräs?
Mc Donalds eller Burger King?
Torka kräk eller skit?

 
Ingen bild

Virkfröken

24 mars 2010 22:55

Hinner du framkalla foton och göra babyalbum till alla dina barn? Gillar du att pyssla och vad gör du helst då? Sticka, virka, sy...

 
Ingen bild

Sandra

24 mars 2010 22:58

Favoritprogram på TV?
Hur länge brukar du vara uppe om kvällarna/nätterna?
Vilken är den bästa barnvagnen ni har haft?
Bär du dina barn i bärsele/sjal?
Har du alltid haft långt hår med lugg?

 
Ingen bild

Åsa

24 mars 2010 23:08

Hittade hemsidan via Patricias blogg häromdan :-) Bra jobbat!

 
Ingen bild

Sara

24 mars 2010 23:11

Hej!
Åh, vad kul med en till sida med lite info om era fina barn. Hinner du knåpa ihop lite förlossningsberättelser oxå vore det jättekul. Älskar att läsa sånt!
Åsså, vill vi ju se bilder på dig när du är gravid!!! Fram med magen nu...

 
Ingen bild

Carola m 8

24 mars 2010 23:30

Mamabelle: Ihh vad roligt att den får OK:)
Lisa: Tack:)
Diana: Micrad!! Push up:)
Klippa gräs! McD. Och det sista väljer jag inget:D
Virkfröken...ehhhh, hinner JA, gör - nej...tyvärr. Men ambitionen finns, och albumen, det ska bara framkallas och sättas in åxå:D
Jag gillar att pyssla men gör det sällan, kan inte handarbeta:( men klipper ch klistrar med foton ibland, lite kort osv.
Sandra: Familjen Annorlunda;) Eller 24, Desperate housewifes..Alltid till minst midnatt...är nattmänniska:) Hm..bästa vagnen är nog min gamla tvillingsulky, en Graco, suverän, blir platt, lastar massor och lätt att ha i bilen, den snyggaste är Brio sing:) Jag bar Lovelia i sjal hela tiden hennes första halvår, knöt in henne på morgonen och sen satt hon där:) Använde mest Babybundler sjal då, men har korta sjalar åxå, och ergo, och babybjörn:) Bäst är sjal:) Övriga har jag burit ibland, men ingen så mkt som Loppan:) Jordan bara nån gång, han är så nöjd vart man än gör av honom:) Alltid långt hår och lugg, men med lite uppklippt ibland, men det är enkelt och lättskött såhär:)
Åsa: Tack:)
Sara: Tack för tips, jag ska fixa det:)

 
Malin

Malin

25 mars 2010 14:06

nu har jag hittat hit med =) så skoj att läsa,,
barnen upptäckte ju på tvn att ni hade barnen precis som oss fast tvärtom =) vi har 6 grabbar och en tjej, och tjejen föddes som nr fyra och ni då fler tjejer,=)
när de sen då såg att ni fick en pojke som nr 8 så ville de genast att vi skulle skaffa ett syskon =) för då blev de en tjej haha,,
de åter står att se dock,,
men skoj att följa er, ni verkar vara en toppen härlig familj kram från en 7 barns mamma

http://www.sevenkids.bloggplatsen.se

 
Sarah

Sarah

25 mars 2010 15:05

Hej!
TACK för stöttande kommentar på min blogg. Jag tycker det är ett sånt otyg, jag menar, inte kommenterar man annars folks kroppar sådär?! "Oj vilken stor rumpa du fått!" eller "Har inte du väldigt korta ben egentligen??" *ler* Men när det kommer till kvinnor och våra magar, är det tydligen lite fritt fram sådär..
Hur som helst, jag blev jätteglad för din kommentar! Kikade in lite här och oj, vilka söta barn ni har!!
// Sarah

http://wallskog.blogg.se

 
Caroline

Caroline

25 mars 2010 15:49

Kul att jag hittade eran sida! Mina tvillingar på snart 2 år älskar "Familjen Annorlunda".
"Bonna" (barnen) skiker dom och ska se inpelade avsnitt utav er här hemma på tvn, hela dagarna lång.
Den ena tvillingen, Levis kände igen er på en gång nu när jag visade honom bloggen. Då sken han upp som solen :)
Tack för att ni skriver och delar med er.

Här är min blogg, en 3barnsmamma på 23år.
http://carr0n.blogg.se

http://carr0n.blogg.se

 
Sarah

Sarah

26 mars 2010 10:49

Gick in och lyssnade på er på radion, kul att höra :)
Mysigt det måste vara att ha så många barn, skulle själv vilja ha ett par stycken, men killen sätter en gräns vid två, så kan ju inte göra så mycket åt det tyvärr.
Jag är helt barntokig :)

Hoppas att ni får en helt underbar påsk nu som kommer.
Kramar till er alla :)

http://UngaMorsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards