Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Borde sova....

Av Carola - 1 april 2010 00:51

....men Jordan är sååå förkyld med värsta slemhostan så han kan inte sova;(

Trött som tusan är han, men som sagt....sova går inte.


Hur som helst, då surfar man ju runt....;) och kolla vad jag hittade på Lilla Skatts hemsida:

  

Påsktävling!!!


Jag hittade den här tävlingen åxå, och jag älskar skötväskor så den kan jag bara inte låta bli!!

  

Jag tävlar hos BeckaHBitcH.se om en valfri skötväska från Willvin.
Tävla HÄR du också!



Nej nu är jag skittrött jag med....hörs imorgon istället:)

Natti natti:)

 
 
BeckaHBitcH.se - triss i gossar

BeckaHBitcH.se - triss i gossar

1 april 2010 01:31

KUL att du vill vara med :-) natti jag mååååste också sova nu :-P

http://beckahbitch.se

 
Ingen bild

Signe

1 april 2010 09:20

Hej, jag har en fråga som jag velat ställa länge men har inte blivit av (läser din blogg nästan dagligen)
Kan du tänka dig att skaffa fler barn eller är åtta barn final?
//Nyfiken fegis funderar på en fyra...

 
madelene

madelene

1 april 2010 14:28

Glad påsk allihopa! Hoppas ni får en glad påskhelg! :)

Tänk passa på att ställa en fråga också, hur gammal var du när du fick erat första barn? :)

http://solskensljus.blogg.se

 
Ingen bild

Linda

1 april 2010 15:23

Glad påsk på er!
Stackars Jordan hoppas att han blir bättre.
Kram Linda

 
Theres

Theres

1 april 2010 15:59

Hejsan. Såg att du hade lagt upp länkar till olika tävlingar. Vill då passa på att tipsa om en tävling som jag har i min blogg. Vinsten är ett par jätte söta tofflor från barnbubblan. Var med och delta du med :) // Theres

http://www.trissidamer.myshowroom.se

 
Jennifer - Om min väg till att bli förskollärare

Jennifer - Om min väg till att bli förskollärare

1 april 2010 19:56

Stackars Jordan som har blivit sjuk. Hoppas att han blir frisk snart. Hoppas att du vinner tävlingarna som du är med i. Håller tummarna för dig. Många kramar

http://talandetystnad.blogg.se

 
Ingen bild

Birgitta

1 april 2010 23:08

GLAD PÅSK hela familjen

 
Ingen bild

Carola m 8

1 april 2010 23:39

Beckah: Sov du det verkar behövas hos er...:)
Signe: Jag kan tänka mig fler...vi får se hur det blir:)
Madelene:Jag hade precis fyllt 24 när Janelle föddes:)
Theres: Jag ska genast kolla:)
Jennifer; Tack:)
Brigitta: Tack detsamma.

Till alla: Glad påsk!!

 
Sarah

Sarah

3 april 2010 13:27

Asså Carola din dotter patricia sjunger sjukt bra.
Se till att hon söker till Idol när hon blir 16 år, hon kommer kunna komma långt.
Länkade henne på min blogg där jag skrev om hur sjukt bra hon är :)
Du ska vara stolt att du har så fina och talangfulla barn.
kram :)

http://ungamorsan.bloggplatsen.se

 
Elina

Elina

5 april 2010 19:42

Gud vad söta barn du har :) Alla barn är söta men du som hade turen med så många barn :) Kolla gärna in min blogg kram

http://www.matteochcarma.bloggplatsen.se

 
Pernilla

Pernilla

16 april 2010 22:59

Såg att du vann skötväskan grattis:D

http://bampi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Skapa flashcards