Direktlänk till inlägg 5 april 2010

Solresor:)

Av Carola - 5 april 2010 21:49

Jag ska snart författa ihop ett inlägg om vår påsk, men först måste jag ju bara skriva om detta:)

 Återigen hittade jag det hos Beckahbitch.


Solresor söker nya rese reportrar, och som det skulle ju jag passa alldeles extremt superbra , eller hur;)

Åtminstone skulle jag kunna återge ett resmål ur åtta olika barnperspektiv, samt oss vuxna då, och det är ju inte fy skam:)


Drömma är både gratis och fritt, så det gör jag!!

Här kan ni läsa mer och anmäla er själva  !!!

Tävlingen är öppen till den 18 april, så ta nu chansen, allt som behövs är en laptop en digitalkamera och en blogg där man sen skriver resedagbok med bilddokumentation, ganska enkelt ju:)


Så, nu ska jag hämta bär och kesella och ta ut linserna, kolla lite på Face Off och sen ska jag blogga mera:)

Just wait a moment:)

 
 
Ingen bild

Sandra

5 april 2010 22:49

Hej! Klipper du alla dina barn själv eller går ni till frissan? (DYYYRT!)

 
M

M

5 april 2010 23:00

hej, ville bara säga att jag gillar bloggen. Kolla gärna in min.

http://MaalinEriksson.bloggplatsen.se

 
ma

ma

6 april 2010 00:17

Väntar med spänning på nästa inlägg :D

http://solskensljus.blogg.se

 
Ingen bild

Tessan

6 april 2010 00:39

Hej hoppas att allt är bra med er! Det har varit helt underbart att se er i tv!
Jag har själv 7 barn och vill ha fler.
Men jag är lite rädd för med nummer 7 blöde jag jätte mycket efter förlossningen men dom sa på förlossningen att man blöder mer när man har fött många barn.
Ingen i min närhet har så många barn så jag har ingen jag kan fråga.
Hoppas att du vill svar mig blöder du mycket precis efter förlossningen?
Kram!! Tessan

 
Trollmamman lowa

Trollmamman lowa

6 april 2010 19:14

Härligt med solsemester, men som sagt det är inte riktigt det billigaste kalaset att traska iväg med en duns småtroll. Finfin blogg du har, hit in kikar jag gärna igen.

http://www.trollmammanlowa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards