Alla inlägg den 15 april 2010

Av Carola - 15 april 2010 23:07

Jag har fått lite olika frågor här, som jag inte svarat på.....  , inte enbart för att jag är lat utan för att jag av nån anledning inte kunnat svara i kommentarsfältet? Ibland funkar det, ibland inte...mycket märkligt.

Jag har då tänkt att jag tar de senare...och så givetvis glömt av det...:)


Men nu tänkte jag att om det är nåt ni undrar, som ni kanske frågat men inte fått svar på, kan ni inte fråga om:)?

Jag tycker det är jättekul med alla era kommentarer, och vill gärna försöka svara, gillar inte alls när det krånglar till sig..


Så, är det nåt ni undrar??

Hoppas det:)

Av Carola - 15 april 2010 11:12

Min största tjej, Janelle, kunde igår logga in på gymnasievalet.se och kolla om hon kom in på den utbildning hon valt....och det hade hon:)

Än så länge är det ju bara preliminära antagningar, men om inget stort händer så blir det väl så  , vi skålar inte i champagne, men kanske i pommac, för Janelle!

  

Min äldsta unge!

Det är iofs helt obegripligt att hon är så stor att hon ska börja gymnasiet...?

  


Jaja, hon ska gå Samhällsvetenskaplig,inriktning samhälle:) På Katedralskolan i Uppsala, den har faktiskt jag åxå gått på för några (hrm) år sen:)

Skolan är gammal, stooor och pampig, precis i hennes stil, hon älskar ju Harry Potter och Sagan om ringen och sånt:)


Nu ska jag gå och sätta i Lovelia och Jordan i bilen så ska vi hämta Trixie på kyrkis!

Bye:)

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards