Direktlänk till inlägg 15 april 2010

Preliminärt intagen!!

Av Carola - 15 april 2010 11:12

Min största tjej, Janelle, kunde igår logga in på gymnasievalet.se och kolla om hon kom in på den utbildning hon valt....och det hade hon:)

Än så länge är det ju bara preliminära antagningar, men om inget stort händer så blir det väl så  , vi skålar inte i champagne, men kanske i pommac, för Janelle!

  

Min äldsta unge!

Det är iofs helt obegripligt att hon är så stor att hon ska börja gymnasiet...?

  


Jaja, hon ska gå Samhällsvetenskaplig,inriktning samhälle:) På Katedralskolan i Uppsala, den har faktiskt jag åxå gått på för några (hrm) år sen:)

Skolan är gammal, stooor och pampig, precis i hennes stil, hon älskar ju Harry Potter och Sagan om ringen och sånt:)


Nu ska jag gå och sätta i Lovelia och Jordan i bilen så ska vi hämta Trixie på kyrkis!

Bye:)

 
 
Ingen bild

Marianne

15 april 2010 12:54

Hälsa och gratta Janelle så mycket jättekul att hon kommer in på den skola hon vill gå på..

 
Serrana

Serrana

15 april 2010 14:16

Ja,tiden går fort,min älsta son Sebastian har hunnit bli 17 år i mars och går Energiprogrammet på Fyrisskolan

http://Hej

 
Lina, 17 år och bor i Madrid

Lina, 17 år och bor i Madrid

15 april 2010 15:30

bra val av henne! katedralskolan äger :)

http://lindefors.blogg.se

 
Ingen bild

Linda

15 april 2010 16:09

Tack Carola för en rolig och varmt skriven blogg. Jag hoppas verkligen att vi får följa er igen på tv. Har ni fått reda på om det blir någon fortsättning

 
Ingen bild

Anna

15 april 2010 17:02

Va kul att hon kom in! 9:an är ju bara ett enda stort stressmoment för de "små" stackarna....

 
Ingen bild

Tjolahola

15 april 2010 17:08

Jag fick reda på idag att jag också kom in på exakt samma linje som Janelle,men i en annan stad!=) Det är så kul! Kram

 
trollmor till 5

trollmor till 5

15 april 2010 18:33

va skönt för henne!
stoooora tjejen!
kram

http://trollmorsbusungar.blogg.se

 
Katie

Katie

15 april 2010 19:27

Grattis till Janelle!!! :) Låter underbart att gå på en sådan skola! Hade jag fortfarande gått i skolan hade jag varit grön av avund! För vem skulle inte vilja gå i en stor, pampig skola å allt! Kanske lite alá Harry Potter!!!

http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

 
Johan

Johan

15 april 2010 23:09

Stort, stort grattis. Det där är stort, kom att tänka på mina barn och när dem en dag ska välja ;)

http://www.applet.bloggplatsen.se

 
elin

elin

16 april 2010 15:57

Hejsan Carola. Ja jag har en fråga vill du ha fler barn hur många vad skaulle dom heta????????????????????

http://elinkristensson.blogg.se

 
Janelle

Janelle

16 april 2010 23:45

Men! Vi skålade ingenting ju! :O Vilken diss ;)

http://janellewetterholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards