Direktlänk till inlägg 15 april 2010

Frågor!

Av Carola - 15 april 2010 23:07

Jag har fått lite olika frågor här, som jag inte svarat på.....  , inte enbart för att jag är lat utan för att jag av nån anledning inte kunnat svara i kommentarsfältet? Ibland funkar det, ibland inte...mycket märkligt.

Jag har då tänkt att jag tar de senare...och så givetvis glömt av det...:)


Men nu tänkte jag att om det är nåt ni undrar, som ni kanske frågat men inte fått svar på, kan ni inte fråga om:)?

Jag tycker det är jättekul med alla era kommentarer, och vill gärna försöka svara, gillar inte alls när det krånglar till sig..


Så, är det nåt ni undrar??

Hoppas det:)

 
 
Ingen bild

Diana

15 april 2010 23:35

Har egentligen massor av frågor men undrar just nu hur ni förvarar olika saker när det är trångt om saligheten...
Urvuxna barnkläder, skor, leksaker m.m som ni INTE vill slänga? Förvaras detta i plastlådor med lock, hjul eller i gamla blöjkartonger... Vill ha tips på hur man smartast förvara sånt här utan att mössen förstör och skiter på våra saker. Vi får tyvärr inte plats med allt inne i huset så det blir garageförvaring MEN mössen är problemet...

 
Ingen bild

Natalie

16 april 2010 00:23

Jag undrar om ni har en swimmingpool? :-) Du brukar skriva då och då om ert pool-hus så då blev jag så nyfiken. Om ni har en, brukar ni använda den ofta?

 
BeckaHBitcH.se - triss i gossar

BeckaHBitcH.se - triss i gossar

16 april 2010 00:34

Ja, jag undrar om du har lust att komma och kolla vinnaren i tävlingen jag haft med en willvin-väska :-)

http://beckahbitch.se

 
Sara 20år & tvåbarns mamma

Sara 20år & tvåbarns mamma

16 april 2010 00:54

Ville bara säga grattis till vinsten :)

http://Neccin.blogg.se

 
Ingen bild

Jenni " JENNE"

16 april 2010 05:53

hejhej
Första frågan; du kanske svarat på den här men varvfr skrev du inte barnens namn förut, du skrev åldern varför det?''

andra frågan; kan ni ladda upp avsnitten på familjen annurlunda på typ eran hemsida elr youtube?? skulle vara jätte snällt

hoppas på svar du

tips; svara på frågor i inlägg för det är jätte svårt att leta fram sitt svar

 
Ingen bild

elin

16 april 2010 07:14

hej jag har skrivit det här för när vi var i sverge vi bor på åland då så bode vi på hotel charlotte i uppsala och då så var inte vi så långt bort från er så då så åkte vi förbi och tittade på ert hus :D

 
Emma med triss i grabbar!

Emma med triss i grabbar!

16 april 2010 07:55

Grattis till vinsten hos beckahbitch.se.
Du vann willvin väskan:):)
Grattis:)

http://Morgonstjarna.webblogg.se

 
Mirka

Mirka

16 april 2010 09:41

Grattis grattis till den fina vinsten!! Jätte roligt:-) Kram

http://www.tiobarnsmamma.blogg.se

 
Linda - mamma till Lovina

Linda - mamma till Lovina

16 april 2010 09:45

Hejsan!
Jag har en tävling i min blogg som avslutas ikväll, ifall du är intresserad av tävlingar.
http://lindet.blogg.se/2010/march/pasktavling-med-smatt-snyggt.html

Och annars så ber jag om ursäkt för att jag störde;)

Ha det fint!

kram Linda

http://lindet.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny

16 april 2010 09:57

Hej!
Jag är en ensamstående mamma till en lite flicka på 9månder. Min undran är vilka tips du har vad gäller att kunna hålla nere klädkostnaden?
Tack för en underbar blogg!

 
malin

malin

16 april 2010 10:39

hej hej

ni har en fantastisk familj =)
liten undran bara,, var får du all energi ifrån känns som du har massor,,
har själv 7 barn och vissa dagar vill jag inte ens kliva ur sängen,, haha

och visst blir man sugen på en till liten bebis då man ser eran familj
kram

http://sevenkids.bloggplatsen.se

 
Johan

Johan

16 april 2010 10:39

Jag vill bara berömma dig för en bra och intressant blogg. Tv programmet var också kul att titta på. Det finns så mycket intressant att ta in och diskutera med sambon. Jag har en fråga som jag funderar på när det börjar krypa uppåt med barnskaran, jag har en släkting med åtta barn och jag uppfattar dem som helt konflikt fria. Mamman i det hushållet är helt otrolig. Hon är aldrig arg, hennes man jobbar borta och barnen lyckas jätte bra med både sportaktiviteter och studier, min fråga lyder som sådan att är det så att hela familjen får ett ansvar att hjälpa till och uppfostra varandra? Jag tycker att det borde finna någon motpol som väger upp all den lycka som det ser ut att finnas ;) ///Tack Johan

http://www.applet.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Susanna

16 april 2010 11:48

GRATTIS till vinsten!Är glad för din skull!
Jag tävlar ofta men vinner sällan nåt av värde.
Fast förra året vann jag ett helt års förbrukning av våtservetter från Natusan. Men då undrar jag vem är det som vinner alla barnvagnar och såna riktigt bra vinster när det inte är jag som vinner ;) Kram å njut av väskan!

 
Ingen bild

Jossan

16 april 2010 14:04

Heej :)

När sluta era barn med napp,välling,sovamidda & blöja mm ? :D

 
Ingen bild

Linda

16 april 2010 14:20

Vad är det bästa med en stor familj?
Ha det bra!
Kramar

 
Caroline

Caroline

16 april 2010 14:52

Hej!
Skulle ni ställa upp i en säsong till av "Familjen annorlunda", om ni blev erbjudna?
/ Caroline.

http://www.mammacarros.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sara L

16 april 2010 15:25

Hej på dig Carola! =)

Läser din blogg dagligen - tycker det är riktigt kul! Hoppas du fortsätter!

Min fråga: Hur/När/Var träffades du och din man?

Kram från Sara i Örebro

 
Ingen bild

Anki

16 april 2010 16:46

Tror nån annan har frågat redan men kan du/ni tänka er att skaffa fler barn? Har du några personliga begränsningar som ålder, antal, storlek på boende, ork eller liknande?

 
Ingen bild

Anonym

16 april 2010 16:49

När vi väntade vår femma så var det många som vände oss ryggen. Tom familjen sa upp bekantskapen för att de "skämdes" för oss. Igår såg jag dokumentären med oktomom och hatet mot henne och alla hennes barn.
Har du varit med om vänner, bekanta eller familj som behandlat er annorlunda/illa för att ni har många barn? Hur har du i så fall tacklat det?

 
Ingen bild

fb

16 april 2010 17:31

vad är skillnaden innan och efter fam. a?
kan inte du ta lite bilder i ditt hus ocg lägga upp på bloggen?
vem av dina barn är mest lik dej, till utseendet och sättet?
jätteroligt att titta på er. hoppas de blir en till säsong :)

 
Ingen bild

Ellen

16 april 2010 22:20

Vid vilken ålder tycker du att det är lämpligt att börja skaffa barn? :)

 
Ingen bild

C

17 april 2010 10:11

Hej! Undrar om du vet om det blir en till säsong av familjen annorlunda? Har ni fått något erbjudande av att göra en säsong till? Eller tror du det kan bli en säsong till?

 
Evert har blivit pappa

Evert har blivit pappa

17 april 2010 12:31

eller hur var det nu`?

http://evertekh.se

 
diana

diana

17 april 2010 13:12

Så jättefin blogg du har! Hit kommer jag igen! :) Kolla gärna in mina tävlingar, tror de skulle passa dig! Kram

http://dianasblogg.blogg.se

 
Ingen bild

Linnea

17 april 2010 15:22

brukar ni åka på skidresor ibland? :D

 
Ingen bild

Linnea

17 april 2010 17:10

Hej! Ni verkar vara en störtskön familj!
Min fråga: Planerar ni att skaffa några fler barn den närmaste tiden? :) Eller var Jordan den sista?

 
Ingen bild

Linnea

17 april 2010 17:12

Har ni någon kontakt med de två andra familjerna som var med i familjen annorlunda?

 
Hanny

Hanny

17 april 2010 17:48

Hejsan Carola!
När jag får tid brukar jag läsa mamma-bloggar iklusive din!
Och en sak jag lagt märke till är att du inte så ofta skriver att du är trött och utmattad eller så.
Men ... det är du väl :-P jag menar jag har 3, visserligen på en och samma gång, men jag är totalt utkörd.
Har du något tips? hur gör du för att få det att funka?

http://Bilddagboken - mammatill3

 
Hanny

Hanny

17 april 2010 17:49

Hejsan Carola!
När jag får tid brukar jag läsa mamma-bloggar iklusive din!
Och en sak jag lagt märke till är att du inte så ofta skriver att du är trött och utmattad eller så.
Men ... det är du väl :-P jag menar jag har 3, visserligen på en och samma gång, men jag är totalt utkörd.
Har du något tips? hur gör du för att få det att funka?

//Hanny

http://Bilddagboken - mammatill3

 
Ingen bild

Johannah Mikaelsson

17 april 2010 19:06

Hej! Funderar på vad du lagar för mat när alla de små är hungriga och trötta? Har du några bra tips?

 
Sandra

Sandra

17 april 2010 23:22

Hej Carola!
tänkte bara, varför har du inte en frågestund i bloggen? Du sätter ett datum som frågestunden ska vara och ett annat datum för när frågestunden tar slut, alltså då får du ju se efter vilka frågor du vill svara på eller om du vill svara på alla, dock har jag ju sett att du får en väldigt massa kommentarer men det är ju bara ett förslag :P Då svarar du på deras frågor i ett inlägg som du skriver :P Btw jag älskar att läsa om dina dagar och om din familj =) Saknar Familjen Annorlunda så mkt =(

http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com

 
Ingen bild

anna

18 april 2010 13:36

snälla, om ni spelat in fam annorlunda, skulle ni inte kunna ladda upp det på Youtube eller på eran hemsida? det skulle vara guuuuuuuld värt!!!!

 
Caroline

Caroline

18 april 2010 18:55

Jag undrar vart ni köpt den där lilla "fotöljen" som Jordan satt i på ett kort i vardagsrummet när han var lite mindre?

http://carr0n.blogg.se

 
Ingen bild

siri

18 april 2010 19:20

kan du inte beskriva dina barn? :)

 
BeckaHBitcH.se - triss i gossar

BeckaHBitcH.se - triss i gossar

18 april 2010 20:02

Ja jag är sååå glad att just du vann :-D hahaha tack för en kul bild att föreställa sig dig på bollen med *s* ;-)

http://beckahbitch.se

 
Ingen bild

Moa

19 april 2010 15:38

Vilket bad var det ni badade på i familjen annorlunda? Var det Fyrishovsbadet ? Var där igår :)
Kramar / Moa 13 år

 
ma

ma

19 april 2010 15:59

För mig känns det som en omöjlighet att kunna så många barns personnummer utantill, kan ni det? :)

http://solskensljus.blogg.se

 
Ingen bild

Linnea

20 april 2010 20:01

Hur och när träffades du och Per? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards