Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Storken har landat!!!!!

Av Carola - 28 april 2010 21:38

Inatt fick Peter och Mirka sitt tionde gemensamma barn, en liten bebis  åhhhh så mysigt!!  Jag vill åxå ha!!!  

Allt gick bra och de mår bra båda två, och Mirka är redan hemma igen.


Mer än så får ni inte veta av mig, utan ni får vänta på att Mirka snusat lite på bebisen och berättar själv!!

Jag fick lov att skvallra liite, men detaljerna får ni vänta på........Jobbigt va????  (ni tittar väl på skitprogrammet Ballar av stål?   )



Vi här i Uppsala skickar ett stort GRATTIS! till bebisen:)


Till Mirkas blogg

 
 
Lotta

Lotta

28 april 2010 23:33

Haha man har väl redan varit in och läst i hennes blogg. Längtar efter att få se bilder på den lilla tänk att hon orkar åka hem redan vore det en annan hade man nog varit kvar betydligt längre.

Lotta

http://ingenannanlik.blogspot.com

 
Helena

Helena

29 april 2010 06:43

Alltid gott när allting gått bra!
Ska bli spännande att få läsa lite mer detaljerat framöver! ;-)

http://www.bloggarmorsan.blogspot.com

 
Ingen bild

Sandra

29 april 2010 08:43

Har nu varit inne på Mirkas sida och tittat på den söta lilla bebsen! Blir du inte lite sugen igen nu, Carola? Jag blir iallafall...
Privat fråga kanske; men blir du lätt gravid eller dröjer det månader innan du har bebis i magen???

 
Ingen bild

Susanna

29 april 2010 09:02

He he! Har läst Mirkas "redogörelse" och är glad att det gick bra även om det var trist med barnmorskan som var så dum!
Någon sån barnmorska har vi väl alla råkat ut för?!Jag hade det för 5 år sedan när jag fick mitt 5:te barn, hon brydde sig inte om vad jag sa så förlossningen blev inte så "trevlig" som mina tidigare. Men nog om det, händer det nu när jag ska ha mitt 6:te barn så ska jag byta barnmorska för det har man rätt till!
Kram

 
Nina Hansson

Nina Hansson

29 april 2010 09:10

Jag har också varit inne och läst...Jag blev också igångsatt med mitt femte barn med gelen men det gick inte så fort som Mirkas förlossning...Min tog 20 timmar. Ändå är man sugen på en till...Det är så härligt att ha många barn runt sej!!!

http://ninnissfamiljeliv.blogspot.com/2010_04_01_a

 
Ingen bild

Elvira tio år

29 april 2010 15:15

Hur många barn har Peter och Mirka nu?

 
Mamma10

Mamma10

29 april 2010 18:17

Ja det är härligt med små bebisar....och kul att det gick bra för dom !!! Har kontakt med henne på facebook !!! Ha en bra kväller/Bettan

http://www.metrobloggen.se/ville

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards