Alla inlägg den 29 april 2010

Av Carola - 29 april 2010 22:35

I förrgår kände jag i munnen på Jordan, inte en tand.

Igår såg jag plötsligt hur det glittrade till där nere till vänster, och jovisst, en tand!

  

Ser ni???

Han blir åtta månader på söndag, och ingen av de andra ungarna har fått en tand före nio månaders dagen....klart att han ska vara annorlunda:)

Jäklars om han börjar bitas när han ammar bara....då blir jag grinig;)


   Men om han ger en den här blicken så förlåter man ju allt:)


Har jag sagt att han ålar åxå???  Det gör han, med besked, överallt, och snabbt:)

Nu är det inte läge att slarva med att stänga grinden till trappan...


Igår var jag och Patricia iväg för att köpa en jacka/kofta till henne, och då hittade vi även skor. Hon fick ett par svarta ballerina, och jag hittade fina tygskor, som ballerina de med fast med lite klack:)

Tro nu bara inte att min storlek fanns:(

Jo i rött, men jag ville ha svarta.


Idag åkte jag ner på stan till den skoaffären där och minsann!!  Ett par kvar i rätt storlek:)

*glad*


Hade sällskap av kompis J, och efter skoinköp och en snabb vända på Lindex som rustat sin butik i stan, så hämtade vi Novalie och V i skolan och åkte till Ikea för sen lunch.

Jordan har fått ett nytt ställe att sitta på, en kundvagn med jackor i botten blir fint:)


  





I förrgår så fick Novalie, Trixie och Corrinda "beundrarpost"    .

    


  




En 11 årig flicka var det som skickat det, såå gulligt:) Tjejerna blev så glada!

Nu undrar jag bara.......




VArför får inte JAG beundrarpost??????   

Skulle sitta fint med lite foton på snygga killar, eller lite kärleksförklaringar, men nope, nix, nada, zip.....Skit åxå  


Vad annars?

Ja, dagarna rullar på, jag får typ inget gjort för Jordan antingen åker omkring i gåstolen och kör över mina hälsenor (aj!) eller så river han ut allt man precis plockat bort, eller så vill han vara i famnen:)

När solen skiner och det är varmt och skönt blundar jag för röran  inne och går ut, vem bryr sig om hundra år om det är dammsuget under sängen???


Novalie har varit på utvecklingssamtal, och det var bara positivt:)

Hon är superbra på allt, och talet har förbättrats ännu mer, de tänker knappt på det längre i skolan, det är ju bara R som hon inte klarar av.

Nån diagnos på matte och en annan på läsa/skriva hade hon full pott på, ligger på den övre kurvan i duktighetsregistret helt enkelt  .

Skööönt!!!


Nej, nu ska jag inte sitta här längre, dags att göra nåt annat, i morgon är det Sista april, vi ska äta på restaurang för svärmor fyller år, och sen på kvällen kika på brasa. Hörde att det skulle börja regna lagom till kvällen....värdo, då blir det galonbrallor på...


Äh, det blir som det blir, natti natti nu:)

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards