Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Carola - 22 maj 2010 12:49

Jaha, nån som kan gissa vad det är för dag idag??

Förutom lördag, en strålande majdag år 2010:)  ?


Nån??

Ledtråd:

 

Fotograf: Urban Söderlund


  Återigen fick jag fota av direkt från albumet..måste fixa det där med vart bilderna ligger på datorn..men strunt samma:) det syns ju vad det föreställer...?


Ledtråd nummer två:

  

Fotograf: Urban Söderlund


Jag fattar ju att ni inte är dumma, och begrep redan på rubriken vad det var frågan om, men för att förtydliga, så är det vår bröllopsdag idag   .

Den tredje i ordningen, inte tjugotredje, men vi träffades och blev ett par idag för 23 år sen:)

Så mer än halva livet har vi hängt ihop!

Ganska coolt när jag tänker efter  .


Vi firar inget alls idag för Perra jobbar...värdo, men så är det ju, världen stannar ju inte för att man gifte sig för X antal år sen;)

Tanken var först att vi skulle hitta på nåt igår kväll, men med tanke på att Jordan faktiskt helammas och behöver vara med så blev det så begränsat. Ja vi kan gå ut och äta nånstans med honom med oss, men jag gillar ju inte riktigt det...Äta ute alltså:) Tycker mest att det är dyrt....;)

Gå på bio funkar ju sådär med honom nu, han sitter ju inte still....och dessutom ska ju idioterna på SF ha betalt även av små bebisar....puckon.


Ett tag funderade vi på att åka och äta brunch bara vi två + Jordan, i morgon, men så blev det en marknad till då och så fyller faktiskt Novalie år då..

Äh, vi firar sen nån dag istället, de stora tjejerna tycker absolut att vi ska göra det och propsar på att sitta barnvakt  , så då måste man ju ta tillfället i akt!


Nej, nu måste jag fortsätta stäääääääda, vi har kalas för Novalie  i morgon, och städningen är sorgligt eftersatt nu när solen skiner.....:)


Hörs senare:)

  

Fotograf: Urban Söderlund


Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards