Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Carola - 29 maj 2010 12:26

..och utanför stod en tjej med en kasse.

- CityGross önskar godmorgon!


  

Det var Corrinda som öppnade dörren och hon fattade ju ingenting;)

I påsen, som ju är ett reklamjippo eftersom CityGross precis slagit  upp portarna här i Uppala fanns:

  

Ja, en helt ok frukost ju:)

Skinka, apelsiner, mûsli, kaffe, ost, juice, knäckebröd,små yoghurt, philadelpihaost och apelesinmarmelad  .

Man blir ju vänligt inställd till en affär med sådana reklamkampanjer:)


Jag var där i torsdags, och det var en ytterst fräsch affär, måste jag säga. Priserna vet jag däremot inte om de är så himla superbra, de kändes ungefär som vanligt.

Men, jag har inte fått en frukostpåse från varken ICA; Coop eller Willys, så just nu ligger det nära till hands att åka till CityGross:)


Tack, min morgon blev genast lite muntrare:)


Inte för att jag har ett dugg att klaga på, mer än regnet. Jordan har sovit inatt!! Dessutom ända till kl 9.40...ahhhhhh, nice.

Nu sover han middag...


Jag ska vika ett ton tvätt, tvätta mera ändå, och stäääääda. Jippie, vad roligt det lät.;)

Om solen visar sig tänker jag dock släppa allt och bara kasta mig ut i en solstol:)


Igår, kikade jag ut genom vårt ena fönster i vardagsrummet och blev så förvånad, för hela äppelträdet står i full blom!

   Hur har jag kunnat missa det?? Det är ju liksom helt vitt utanför?  Eller slog alla blommor ut medan jag var i tvättstugan kanske;)?


Jag fick genast lite energi så jag planterade mina tomatplantor jag fick av Perra i söndags, och sen pelargonerna han också hade med sig:

  

Det växer rätt bra i rabatterna åxå.....mest ogräs, men vem bryr sig, så länge det är grönt får det vara. Jag har ingen lust att ligga på knä och rensa rabatter hela sommaren!  Jag drar upp det värsta ibland, men den får det vara:)


Nu har jag bara jordgubarna kvar....men innan de kan komma i jorden är det så himla mkt jobb så jag drar mig för det....Hela trädgårdslandet måste rensas.....det är snart  gräsmatta där...eller nåt;)

Jag väntar på att få såna trevliga pallkragar att plantera i, men eftersom jag väntat på dem sen vi flyttade hit 06 så är det ju inte så troligt att de kommer kanske?? 

Jaja, de små plantorna ser ut att trivas finfint i sina små krukor:)


Jaha....nu måste jag rycka tag i lite sysslor!


Jag har uppdaterat vår hemsida om nån vill se, bilder från Robbans rum, och lite annat. Kolla HÄR.


Ha en bra lördag!!

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards