Direktlänk till inlägg 10 juli 2010

Back on track:)

Av Carola - 10 juli 2010 00:01

Tjingeling!!

Ni tror väl inte att jag deppat ihop för gott??

Det har jag i alla fall inte  , jag har bara inte haft tid!! Sol och sommar och ledig make kan få även mig att inte hinna blogga:)


Men hörrni!  Vad glad jag blir över alla era kommentarer!!!  Vad snälla ni är som kommer sakna oss:) Jag blir alldeles tårögd...  

Tusen tusen tack, det värmer!!


Ni som  vill klaga på att vi inte är med får maila tv4, för det är de som bestämmer:)


Känner att jag vill förklara lite åxå.

Den gamla familjen som blir kvar är ju Mirka, och jag ser fram emot att se dem igen! Jag GILLAR ju dem!!!    Men det hindrar ju inte att jag är avis åxå...Mirka och jag har ju tät kontakt via mail, och om det varit tvärtom, att det var vi som blev med igen och inte de så hade hon varit lika deppig som jag är nu. Vi har ju pratat massor om det här, såklart!!


Det är inte vårt beslut, det är i sista hand tv4 som väljer ut de familjer som de vill ha med!! 


De två nya familjer som ska vara med kommer säkert att vara bra de med, jag tvivlar inte en sekund, och ser fram emot att se även dem:)


Jag har förstått att vissa tror att jag är ledsen för att jag nu kommer att bli mindre "känd", att jag ville vara med igen för att på nåt vis uppnå nån slags kändisskap....och inget kan vara mer fel! Jag är inte alls ute efter det.

Grejen är att det var en fantastisk rolig tid i vårt liv, ja, det var jobbigt ibland, men mest roligt:)  Vi hade världens bästa team som skötte inspelningen, ungarna älskar dem :)  och det var ett kul avbrott från den vardagliga lunken.


Jag ville inte alls vara med i början, de ringde OSS från Tv, och bad att vi skulle vara med! Tv4 älskade oss, hette det (hm, förälskelsen räckte bara en säsong....,hihi) och vi blev såklart smickrade, så motvilligt sa jag ja, alla andra i min familj var helt sålda på det och hade aldrig förlåtit mig om jag vägrat!   

Jag var helt ärligt skitnervös, men det visade sig vara ungefär det roligaste jag gjort i hela mitt liv:D  Jag ångrar inte att jag lät mig övertalas!!


Därför är jag nu deppig över att inte få vara med igen, få den här fantastiska dokumentationen av vår familjs liv under tio veckor, och få vara med om allt det roliga igen!


MEN, jag är glad för Mirkas skull, och för de andra två familjerna!!

Jag hoppas att ingen här säger elaka saker till Mirka, för det förtjänar hon inte, hon är en toppentjej på alla sätt och vis, och jag beundrar henne mycket!!


Så, nu har jag fått det sagt, och jag avslutar väl med att säga att jag självklart kommer blogga vidare!

Jag har bloggat långt innan vi var med i TV, och kommer fortsätta, för det är så roligt:)

Jag hoppas att ni kommer fortsätta att läsa och kommentera för det är jättekul!


Nu ska jag ladda upp lite bilder från vad vi pysslat med sista veckan:)

Bye för en stund:)




 
 
Ingen bild

Fanny

10 juli 2010 13:51

Men ni är ändå bäst ;)!

 
Sofia

Sofia

10 juli 2010 15:25

Självklart kommer jag fortsätta både att läsa och kommentera.
Fast det hade ju varit roligt att få en kommentar av dig också (en kändis) ;)

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggplatsen.se

 
izabelle

izabelle

10 juli 2010 17:50

Familjen Wetterholm är bäst iaf!!

http://www.izabellelindberg.blogg.se

 
Ingrid (aff)

Ingrid (aff)

14 juli 2010 19:09

Förstår att du reagerar, speciellt som det dröjde så med besked. Jag hade nog också gjort det om jag var i dina skor.
Skickar en kram!

http://www.lagomtnormativt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards