Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Carola - 19 juli 2010 01:06

Idag har vi haft besök:)

Av några barn och deras föräldrar:

  

16 barn på en studsmatta:)

(De två äldsta var inte hemma när vi fotade)

Det var inte allt för många sekunder som de satt stilla allihopa, så det gällde att fota i turbofart;)


Ni ser vilka vi hade på besök va??

Det är ju inga mindre än de där från Familjen Annorlunda i Märsta, Norrströms;)


Det är första gången vi träffar en familj med fler ungar än vad vi har, och det gick åt många tallrikar och glas när vi skulle fika  .


En sak som verkligen är tänkvärd, det är att fast det var 18 barn här, så var ljudnivån lägre än när vi träffar  kompisar med kanske två eller tre barn...


Alla hittade nån kompis ur den andra familjen och jag tror de hade roligt mest hela tiden:)  Corrinda och Linnéa har bytt både msn och mobilnummer med varandra, och helst skulle de sova över hos varandra nu ikväll:)

De elaka föräldrarna tyckte att det krävdes liiite planering för sånt, det är ju inte helt nästgårds, även om det inte tog lång tid att komma hit.


Janelle lekte papparazzi med min NYA KAMERA:)

För visst har jag shoppat loss;)

Det blev en Canon eos 550D och än så länge, fick den på posten i onsdags, så älskar jag den:)

Så fort jag har fattat hur man gör ska jag ladda över bilderna till datorn och sen ska jag bildbomba er med bilder från dagen:)


Den Annorlunda dagen:)


Tack Mirka, Peter och alla barnen för en toppendag:)  Vi gör om det snart!  


Nu måste jag sova, ska upp hyfsat i morgon för vi tänkte försöka hitta på nåt kul.

Vad vet jag inte än, måste kolla vädret:)


Natti natti:)



Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards