Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

Jordan

Av Carola - 28 juli 2010 23:12

Jordan är snart 11 månader gammal!!  Jag vet inte hur det gick till ,men tiden rusar ju på...

I alla fall så har han blivit värsta klätterapan:)

Han klättrar på allt, och är så envis så man blir imponerad:)

  Här hade nån skjutit in Tripptrappstolen så han inte kom längre...men tro inte att han gav sig för det, nej då, han försökte tappert komma vidare genom bordsskivan...funkade sådär;)  


Innan så hade han klättrat upp och satt sig på stolen...


Han gillar tjejernas små fåtöljer:

   Vi ställer dem framför den öppna altandörren annars går han ut och balanserar på trappan...


Han hjälpte till att byta soffans klädsel häromdagen:

  

När vi tog bort sittkuddarna kom han plötsligt upp själv, till sin stora lycka, annars är det liiite för högt än. Tack och lov..


Ibland går det inte så bra:

  

Men han  är glad ändå:)


Ibland sitter han och myser med Lovelia i trappan i hallen:

  

Då får han lite stöd av syrran  


Han är verkligen överallt just nu, vår lilla prins!




Nån undrade vad det var för guldfärgade kupoler vi hade i trädgården:

  

Det är vår kökslampa som speglar sig i fönstret...vore ballare om det var nån cool konst;) eller huvar på studsmattorna typ, hihi:)



Nån annan undrade om bärsjalar och HÄR skrev jag om de jag har.


Nu ska jag verkligen sova!!

Natti natti:)




 
 
Anna B

Anna B

29 juli 2010 08:50

Han är verkligen en riktig sötnos.

http://mittoperfektaliv.blogspot.com

 
susanne r

susanne r

29 juli 2010 09:09

Åh, fina Jordan!

http://strumpstick.blogspot.com

 
Camilla

Camilla

29 juli 2010 09:11

Visst rusar tiden iväg! Vår minsting fyller två år den 8 augusti. Två hela år. Men jag ska vara hemma med honom ett år ännu, vilket känns ofantligt skönt. För jag är så egoistisk att jag inte vill dela med mig av honom till vilt främmande människor på dagis. ;-)

Härliga bilder på SötJordan! :) Hoppas att regnet har avtagit hos er nu. Här har vi fortfarande temperaturer på över 30 grader varje dag. Nästan så jag längtar efter ett riktigt kallt höstregn.

http://heffaklumpeliv.blogspot.com

 
izabelle

izabelle

29 juli 2010 11:19

Gud vilken söt pojk du har. Så duktig och söt han är :D
Dendär skulle inte jag säga nej till att vara syster till för en dag ;) haha
Kram

http://www.izabellelindberg.blogg.se

 
Caroline

Caroline

29 juli 2010 12:50

Ja visst går det fort med barn! Min son fyller ett idag, inte klokt vad fort det går! Hans första år har bara försvunnit. Min dotter fyller 4 i mars. Det är nästan otäckt vad fort det går!

Fina Jordan-bilder! :)

http://www.mammacarros.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Susanna

29 juli 2010 13:20

Såå himla söt Jordan är!!!
Och duktig! Bra det för man kan ju inte leva på utseendet enbart ;))
Stackars dig med huvudvärken å yrsel!!! Har själv haft det så fram å tillbaka i ett par veckor, beror nog på dålig sömn i samband med värmen å även jag har haft ont i nacken å axlar, var helt stel å spänd men min man tog några rejäla massagetag å huvudvärken släppte!
Snyggt lila nagellack på tårna!
Ha det så gott!

 
Fia

Fia

29 juli 2010 21:23

Det är inte klokt så fort tiden går när barnen är små. Det första året får gärna vara längre för det är mysigt med bebis:) Appropå bebis, ingen till på G än? Här har jag konstaterat att det är en himla tur att jag har spiralen insatt för jag är sååååå bebissugen efter en till(dock inte maken!). Fast samtidigt längtar jag lite efter att barnen ska växa till sig lite och bli mer självständiga och jag ser fram emot att slippa dagis(föräldrakooperativ) så jag är lite ambivalent men det kanske man alltid är;)
Ha det gott!

http://www.tjejtrissen.bloggplatsen.se

 
Ingrid (aff)

Ingrid (aff)

29 juli 2010 22:20

Vilken söting!

http://www.lagomtnormativt.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny

30 juli 2010 00:51

Så söt han är Jordan:) Trist med migränen,jag har också haft problem med det senaste dagarna,vi får väl skylla på vädret;)

 
eva-med-7 barn

eva-med-7 barn

30 juli 2010 11:19

Vad söt Jordan är under bordet!
Migrän är inte roligt, brukar också få det ibland.

http://www.livetmed7barn.blogspot.com

 
BeckaHBitcH.se - triss i gossar

BeckaHBitcH.se - triss i gossar

30 juli 2010 18:35

Underbar syskonbild!!!

http://beckahbitch.se

 
Trollpackan

Trollpackan

31 juli 2010 15:36

Haha!De där guldfärgade kupolerna var verkligen läckra;) Det vore någonting att ha på riktigt!

Ja, tiden går verkligen fort, och lite för fort när man har småbarn i huset.

http://http:/www.trollpackan.bloggplatsen.seckan.bloggpla

 
maria

maria

2 augusti 2010 00:08

vad söt :) läs gärna min blogg å kommntera :)

http://minneavminfarmor.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

susse

2 augusti 2010 09:55

Är du möjligtvis gravid när du har huvudvärk?
Grattis isåfall!!!!

 
Jennie

Jennie

4 augusti 2010 00:59

Hahahaha! Jag var iaf en av dem som frågade vad det var för lustiga kupoler ni hade i trädgården :D

Men nu vet jag, tack för svaret :)

http://www.lagomskadetvara.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards