Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Carola - 7 augusti 2010 11:10

                                      


                                          

 

 

                                             Familjen Annorlunda!

 

Det svenska tevepriset Kristallen delas ut under en direktsänd gala fredagen den 3 september 2010 kl 20.00.  Om jag har förstått det här rätt, så är det ett ytterst prestigefyllt pris att vinna:)

Jag anar att det inte är helt oprestigefyllt att bli nominerad heller, och det, mina kära vänner har vi och vårt program Familjen Annorlunda blivit i år  !


Ni får såklart gärna lägga er  röst på oss, klicka bara HÄR för att rösta!


(ja det är ok att tvinga alla era nära, kära och annat löst folk att rösta på oss åxå  samt att rösta från alla olika datorer ni kan hitta   hihi )



Jag skrev förrut att vi skulle på en kul grej i höst, och det är detta. Vi ska på värsta TV- galan!  Det ska bli så roligt:) Tänk, förra gången vi träffade Peter och Mirka hade vi ARTON barn runtikring oss som krävde vår uppmärksamhet på olika sätt...nu kanske vi kan prata ostört;)  Eller ja, det kan ju finnas fler folk där än vi kanske, typ hela   TV Sverige, men ni fattar;)


Eftersom vi inte går på gala speciellt ofta (läs: Gala? Vad är det??)  så är det lite att fundera på, som tex...VAD ska man ha på sig?!  ;)

Kärt besvär, och kanske, kanske att jag skulle kosta på mig att gå till en frisör istf att låta Janelle toppa mitt hår??   


Nej, nu måste jag ila, in och rösta mer er!!!

  



Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards