Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Carola - 16 augusti 2010 23:49

Japp, min lilla skrutta har fått ta hål i öronen idag:)

Nu ligger hon och sover och jag glömde fota förut idag så ni får se i morgon!


Det gick alldeles utmärkt, hon sa inte ett pip, bara log lite när hon insåg att det inte skulle bli värre än så:)

Rosa små blommor sitter det nu i hennes öron:)


Vi shoppade en skolväska åt henne med, en troligvis helt värdelös, men det var ju Hannah Montana på den....och visst, börjar man i ettan så får man välja en väska:)

Vi har ju ett gäng ryggor att ta till när det behövs.

Lite t-shirts fick hon med. Trixie fick tröjor hon med medan Lovelia fick  en klänning och ett par 3/4 byxor.


Corrinda ville ha ett tredje hål i örat så det passade vi på att ta idag med:)


Sen åkte vi hemåt igen, Jordan är feberfri sen i lördagskväll, men han är sååååååå gnällig och jag undrar vem som bytt ut min söta gullunge som bara log, mot den här gnällspiken??  Jag byter gärna tillbaka  !!


Hemma fikade vi, ungarna hade valt munkar, bulle och ballerina kladdkaka...

Middag efter det, som jag bara lagade , inte åt, för då skjutsade Perra mig till syrran på Arlanda (där hon jobbar) och sen åkte vi till Kista Galleria för lite shopping:)

Alltid trevligt att shoppa och hänga med syster yster, så de fick släcka och stänga alla butiker innan vi gick därifrån..hihi.

Tror jag har bestämt mina galakläder nu....eller inte...ska fundera lite  .

Ni får se.....sen:)



Det här är så gulligt:) Trixie lyssnar alltid noooga på storasyrrorna när de berättar nåt vid matbordet:

  

Hon kan sitta och alldeles glömma av att äta för att hon lyssnar så:)


Nej, nu ska jag faktiskt sova, det är en dag i morgon med:)

Natti natti:) 

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards