Alla inlägg den 13 september 2010

Av Carola - 13 september 2010 22:56

God kväll i stugorna:)


Jag har fått en award av inte en, utan två snälla tjejer!!

Den första kom från Carolines smyckesskrin och den andra från Mirka.


                                   Tack så mycket!

  

Fin va??  


Instruktioner:
* Ge denna awards till någon eller några mammor du tycker förtjänar denna.
* Skriv varför dessa just förtjänar blogg awards
* Be dina vänner som fått awarden ta bilden och instruktionerna och ge vidare.
* Länka till den som gav dig Awarden.

 

Jag vill ge den vidare till:

BeckaHbitcH för att jag gillar att läsa hennes blogg, hon är otroligt välformulerad och har lätt för ord:) En anledning till är att hennes yngsta barn är jämngammal med Jordan:)


Och till Sarah, men hon har lösen på sin blogg så den kan ni inte få adressen till, men det är samma där, hon skriver så man bara måste komma tillbaka och läsa mer:)


Och även till Mitt(o)perfekta liv, och anledningen är , inte helt otippat kanske, att hon skriver medryckande. Vi har också barn som är lika gamla:)


Ja, och sen skulle jag vilja ge den till ALLA mammor överallt, för jag är säker på att det behövs lite uppmuntran i vardagen:) Och de allra flesta är den absolut bästa mamman för just sina barn :)


                                      



Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards