Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Vill ni se??

Av Carola - 26 september 2010 01:30

Här är, extremt dåliga, men ändock, rörliga bilder på lillprins Jordan när han är ute och går:)  Notera att han faktiskt kan både gå och äta paprika SAMTIDIGT;)

Och plocka upp den när han tappar den..;)


Och lite till....


Nu väljer han oftast att gå istf att krypa, så länge han håller sig på benen, för han kan inte ställa sig upp utan stöd än:)


Natti natti på er:)

 
 
serrana

serrana

26 september 2010 08:27

Duktig kille !

http://hej

 
Jenny

Jenny

26 september 2010 09:20

Det finns inget sötare än barn som just lärt sig gå :)
Kram!

http://jemaochlivet.blogg.se

 
Ingen bild

Johanna

26 september 2010 10:10

Vilken duktig pojke! Älskar små barn som just lärt sig gå! :D

 
Ingen bild

malin

26 september 2010 12:14

Han är verkligen otroligt gullig!

 
Ingen bild

Susanna Annelie

26 september 2010 13:27

Oj, vad stadigt han går! Det var verkligen inte illa!!! Han kan säkert springa oxå ;D

 
Jessica

Jessica

26 september 2010 16:53

Men guuud va söt han är! :) Duktigt att han börjat gå nu :) Tiden går så fort! Inte länge sedan han var en nyfödd liten krabat ;)
Kram

http://yanoz.blogg.se

 
Ingen bild

Frida

26 september 2010 17:19

Kan du inte göra video bloggar med ett barn i taget???? det vore jättekul!!!!

 
Ingen bild

Beata

26 september 2010 22:30

Hej hej!
Jordan är superduktig att gå, värsta simultankapaciteten ;)
Ha det så bra, ses på torsdag!
/Vigors mamma.

 
Caroline

Caroline

27 september 2010 10:45

Supergoa Jordan!:) Det är så spännande att följa alla framsteg barnen gör! Här hemma är det full fart, min Milo har gått sedan han var 1, nu går han som han aldrig gjort annat. Inte lika bekvämt som när han bara låg still, nu är han överallt hela tiden! Man kan ju inte lämna honom ur sikte, jag hade glömt bort vilket jobb det är! Jag har då "bara" 2 barn, beundrar dig som har så många barn. Själv skulle jag aldrig orka, tror jag...
/ Caroline.

http://www.mammacarros.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

27 september 2010 11:22

då får väl jag förklara hur jag menar:

http://forattjagardenjagar.blogg.se/2010/february/malin-tycker-till.html

de är iallafall vad jag tycker, och vad jag tycker är min åsikt och åsikter är fria att ha

http://forattjagardenjagar.blogg.se

 
Ingen bild

Lotta

27 september 2010 19:15

Wow vilken fart lilleman har han är ursöt...

Kram
Lotta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Skapa flashcards