Alla inlägg den 27 september 2010

Av Carola - 27 september 2010 21:58

Hej:=)


Kolla här: http://msn.mediaupdate.se/Sektion/Ekonomi/Vi_far_bo_hos_barnen


Fast Patricia säger att jag inte alls får bo hos henne  !!

Tur det är några år kvar;)


Lite mjuknade hon när jag sa att jag då skulle vara en jättebesvärlig mamma som inte alls tänkte vara hemma de tider hon sagt, som tjuvröker på rummet och gömmer öl under sängen  

Då kom hon på att hon skulle kunna ge igen för gammal ost, och ge mig utegångsförbud, ta mobilen och stänga ner internet...  


(Haha, nej, hon har ingen öl under sängen och tjuvröka på rummet skulle inte vara möjligt för det stinker ju, och jag har ju världens bästa luktsinne:) )


Men, vi har ju några till som vi kan våldgästa om det kniper på gamla dar, om inget annat kan man ju vara barnpiga/hushållerska  och bo ute i garaget;)



Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards