Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Corrindas blogg!!

Av Carola - 4 oktober 2010 01:14

Nu har ännu en av tjejerna börjat blogga:)

Ni hittar Corrindas blogg HÄR.

Hon har precis börjat, men tyckte det var jättekul, så kika in och kommentera lite:)

   När hon fått tillbaka sin rosa goding som vi lämnat in två gånger redan!!! så kan hon komma igång ordentligt.


Visst är det märkligt?

En sprillans ny dator, som först segar så det är nåt makalöst, det tar flera minuter för den att få upp kontrollpanelen, tex.

Vi lämnar in, får tillbaka, den funkar bra i snabbhet, men vägrar att koppla upp sig på det trådlösa nätverket den utan problem gjorde innan den åkte iväg...

Spelar liksom ingen roll vad jag gör, den vill inte.

Och jag vill inte heller, jag tycker nog att det fan ska funka utan att man ska behöva vara speciellt kunnig.  Speciellt som det gjorde det första gången...


Den fick åka tillbaka, de lär inte göra ett skit åt den, och det lär inte funka.

Vi tog en försäkring på den, så i värsta fall backar vi väl över den med bilen;)

DÅ får man en ny nämligen.  Han sa så i affären:)


NU ska jag sova!!!

Natti natti:)

 
 
izabelle

izabelle

4 oktober 2010 08:18

Ja ska gå in och kika.

Tycker inte hon ska ha datorn sådär i knäet. Läste någonstans att man kan bli förlamad eller så. Vet inte om det stämmer men inte värt att pröva.

http://www.izabellelindberg.blogg.se

 
Ingen bild

Lotta

4 oktober 2010 14:09

Hej
När vi bodde i vårt förra hus så var det fredagsmys med brasa i öppna spisen varm chokladmjölk vispgrädde och pepparkakor, det var mums tyckte barnen och kan tycka fortfarande fast utan brasa numera.

 
Nea

Nea

4 oktober 2010 18:46

Hej!
Det var jag som frågade om Cirkelfysen i din frågeruta:)

Jag tränar på ekeby, vore jättekul att träna något pass med dig, du verkar vara en rolig kul prick =)
Skrik till om du ska dit någon gång så lovar jag att hejja :D

http://cheesenwhine.blogg.se

 
Jennie

Jennie

4 oktober 2010 22:30

Hihi, kanske lika bra att backa över datorn på en gång då ;)

http://www.lagomskadetvara.blogspot.com

 
Ingen bild

Anna

5 oktober 2010 17:56

skulle inte du lägga ut bild på Patricias present? :)

 
Emilia

Emilia

7 oktober 2010 13:48

Hej hej carola!!!!
Jag har en lika data som corinda och man kan inte byta bakrundsbild och sen så går det såååååå långsamt man måste ha bateri-kabbeln men det tar hur lång tid som . P.S Jag har följt er på annorlunda familjen och jag tycker att ni var jätte bra jag och C

http://browngirlie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Skapa flashcards