Alla inlägg den 4 november 2010

Av Carola - 4 november 2010 20:17

Hörrni, mina kära vänner, kika här:


mama.nu" href="http://www.mama.nu/artiklar/2010/attabarnsmamman-carola-ny-bloggare-pa-mama-nu/index.xml">

Åttabarnsmamman Carola ny bloggare på mama.nu

Ihhhh, jag är stolt så jag tror jag spricker!!

Nu hoppas jag ju innerligt att ni följer med mig dit!!

Jag kommer säkert att blogga här med ibland, för det är ju ändå Hemma, men ett tag så kommer jag alltså att vara ute på lite äventyr  !!


Jag har gjort några inlägg där, men det var nåt som saknades....NI!


Klicka Här för att hänga med dit:) och lägg länken i favoriter så ni inte tappar bort den:)


Jag har ju separationsångest...så därför kommer jag inte att kunna släppa den här sidan helt, utan lite skrivet blir det här med, men fokus på Mama ett tag:)


Jag har jäkligt svårt med Wordpress bara, som är det som används där, men jag övar mig....


Nu ska jag kolla Robinson och sen blogga lite på Mama:)


Tjing!!


Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards