Alla inlägg den 7 november 2010

Av Carola - 7 november 2010 12:59

Nu är ni flera som skrivit att det är jobbigt att läsa/kommentera/klicka sig in på, den nya bloggen på MAMA.


Herregud ni är ju mer konservativa än MIG  , trodde jag inte var möjligt, jag som gillar saker som de alltid varit, och förändringar är av ondo;)

Typ  .


Men, förändringar är BRA, faktiskt, man måste bara vänja sig.

Det är samma som när ens favvo webplats byter design, man håller på och storknar i början, men sen vänjer man sig;)


För MIG så innebär att blogga på MAMA en otroligt rolig grej, jag får prova något nytt, och att de ville ha mig där gör mig otroligt stolt!

Jag har alltid älskat deras tidning, och senare deras webplats, och att nu få vara en del av den, det är fanimej STORT.  



För mig.

Jag blir så klart ledsen om ni inte följer med mig, men om ni inte orkar haka på dit för att det är en annan design eller ett annat sätt att kommentera, så kan jag ju inte göra nåt åt det.

Jag trodde ändå att det var det jag skrev om som var det primära, som gjorde att ni läste, men om det var designen..eller mysighetsfaktorn här, så kan jag inte göra så mkt åt det för det är ett annat verktyg man använder där. Lite bättre blir det nog så fort som jag fattat hur man använder det!!  ;)


Men det blir ju samma inlägg, samma svammel, samma bilder, samma familj som nu!  


Jag fattar inte riktigt grejen måste jag säga  , vaddå jobbigt ?



Jag kommer nog att skriva här med ibland, för att det ändå är Hemma, men som sagt, man måste våga prova sina vingar och göra nåt annorlunda ibland!

Och jag är stolt som en tupp över att få vara en kändisbloggare på Mama!   


Ni som hänger med, jag är så glad över varenda en av er!!  

Ni som väljer att inte hänga med : Joooo men prova, jag saknar er annars !   


Ni som trots allt tycker att det är skittråkigt att jag( bara!! ) byter ställe att blogga på, och inte vill följa med,jag är ledsen att ni känner så, men jag måste göra som jag känner är rätt, och just nu är det detta :)



Så, välkomna till min nya blogg på Mama!!

Eller inte  , det väljer ni själva, jag väntar på er hur som helst:)


Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Ovido - Quiz & Flashcards