Direktlänk till inlägg 12 november 2010

Kan inte hålla mig härifrån:)

Av Carola - 12 november 2010 22:39

Åhh så nice det känns att vara hemma:)

Jag är så förvirrad av wordpress, och kan omöjligt fatta varför det ska vara så himla bra?? Men det har sina fördelar åxå.


Men, jag gillar min blogg här, och eftersom jag har en del uppladdade bilder som jag vill visa så kommer lite svammel här:)


Just nu sitter jag och väntar på Perra som varit och spelat poker, nån ny klubb nånstans. Han smsade nyss och sa bara att han var på väg hem, så jag misstänker att det inte blev nån vinst  , det brukar han aldrig dröja med att berätta .

Ofta får jag en utförlig förklaring på exakt HUR det gick till åxå, precis som att jag fattar nåt av det:

- Två ess på rivern och så en dam i floppen och så foldade han och sen blev den utdragen, för då höjde han och då la sig hon och så sa dealern si och så, men den lilla mörken var låg medan stora mörken var hög och blablabla...  


Ungefär lika enkelt att fatta som en stickbeskrivning för en oinvigd :D



Jordan, han är en sötnos:

   Han gillar ju bilar, men även dockor står högt i kurs här hemma just nu :)

Och är det nåt vi har gott om så är det dockor :)

Han gick runt och bar på den här länge, pussade på henne och var noga med att hon skulle vara med på det han gjorde:)

   Här sitter han och smakar om hon är god :)

Sen skulle vi åka iväg nånstans så han var tvungen att lämna henne hemma.....åhhh vilket liv det blev ;)


Han är fortfarande förkyld, den lilla stackarn, och hostar massor, värst på nätterna så klart....:/  men det vänder väl....framåt april...om man har tur.

Det är ju bara fyra fem månader tills dess   .


Men först är det jul:)

Ni har sett att jag ska ut och resa va??

Jag och syrran ska till London, läs mer här om ni vill:)


Tänkte passa på att shoppa lite julklappar där men framför allt tjusiga klänningar till småtjejerna:)

De älskar ju klänningar, och det brukar finnas mkt fint där.

Eh...fanns sist iaf, och det var ju typ igår jag var där sist....

( 86? 87? Nittonhundra alltså..  )


Jaja, det visar sig vad det blir, men mest av allt ska jag nog titta storögdt på de makalösa julskyltningarna !!


Nu måste jag koka lite te tror jag, innan det blir för sent :)


Natti natti :)



 
 
Anna B

Anna B

13 november 2010 08:33

Det är ungefär som när min man absolut ska berätta varför det inte blev någon vinst på hästarna, eller all sport han tittar på för den delen, en massa obegriplig amerikansk som ingen människa kan fatta reglerna för.

http://mittoperfektaliv.blogspot.com

 
Ingen bild

Lovisa

13 november 2010 09:23

London är underbart ju :). Du måste besöka Primark om du ska shoppa till småtjejerna. Där får man en hel säck kläder för ingenting. (Nästan i alla fall) =)

 
Trollpackan

Trollpackan

13 november 2010 15:16

Va, är du här också?! Har du två bloggar igång? En här och en på Mama.nu?
Jösses, och jag som tyckte att det tog mycket tid med en;)

http://www.trollpackan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emilia

13 november 2010 18:10

Kul att du fortsätter här!

 
Ingen bild

Mia Fridh

14 november 2010 12:53

Hej carola

Tack för mailadressen Nu har jag skickat ett brev till dig

 
Ingen bild

Annelie Susanna

14 november 2010 22:16

Ha Ha! Vad heter den där boken som jag aldrig blir klar att läsa, "Kvinnor är från Venus, män är från Mars"?
Jag fattar inte heller poker och känner inte behov att lära mig ;-D
Jordan är helt enkelt underbar ; )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Skapa flashcards