Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Snart London!!

Av Carola - 22 november 2010 13:31

Ihhh, idag är det måndag, och vi åker svintidigt onsdag morgon!!


Okey då, inte sååå tidigt för alla med normala väckningstider kanske, men för mig som sällan kliver ur sängvärmen före åtta, och det är tidigt, så är 7.55 flighten väldigt tidigt   

Vi måste ju vara där tidigare, typ två timmar eller så, så ja....det blir tidig morgon på onsdag:)


Men, då får vi å andra sidan hela dagen i London, istf att åka senare och komma frm på eftermiddagen:)  Man får väl powernappa på planet...fast...nu är det ju syrran jag åker med, och vi kacklar alltid så sova blir det nog inget av:)



Hörrni - jag FRYYYYYSER!!

Är jag ensam om det??? Säg nej, snälla :)

Jag fryser långt in i märgen, och avskyr det, jag vill verkligen inte ha vinter:(

Fast, vackert är det:

  

Men så kallt!

Nu snöar det igen, vad nu vitsen med det är, för det är plusgrader...?

Det blir bara sörjigt och eländigt, speciellt som det inte plogas eftersom Uppsala kommun försöker spara pengar...puckon;)


Smulan, vår gråa katt gillar inte heller att frysa, hon ligger ofta på fönsterbrädan och sover, utsträckt så hon blir hur lång som helst :)

Nu ligger hon i mitt knä, fast jag måste snart gå iväg.


Det är dags att sätta fart nämligen!!

Jag har segat framför datorn hela dagen....Betalat räkningar iofs så det hör väl till nyttosakerna:) men sen var det saker jag passade på att fixa när jag ändå hade den uppe, en liten hint...

   Nån som kan gissa vad vi gjorde igår???    Det är outfiten som är ledtråden, inte placeringen på barnet, för han busar ju alltid och är på ställen han inte får;)

Precis efter att jag tagit bilden lyckades han dra ner scannern i knät..

Japp, det är Jordan det :)


Ni som undrar om han lugnat ner sig i klättringen....jag kan säga såhär:

I wish!!

  

Han är mer på än under bordet, mer uppe på stolar än nere, och klättrar och når ALLT!!


Vi var på fest i lördags och då ägnade han hela kvällen åt att klättra upp och ner för en låång brant trappa...Upp och ner, upp och ner, oförtrutet i flera timmar :)


Nej , jag måste sätta fart!!  Måste tvätta , speciellt det jag ska packa ner sen...och sen kanske det är schysst att tömma diskmaskinen innan det är dags för middag...jag ska iväg och träna sen, så Janelle lagar förhoppningsvis maten.

Hon gör en gudomlig köttfärssås, så jag har slutat, min blir inte alls lika god:(


Träna ja, då slipper man frysa iaf, det är ytterligare ett plus med det :)

Nu -----------------> mot köket!!


Bye bye:)

 
 
Ingen bild

Inger

22 november 2010 16:26

Tack o lov att "kalendertiden" är över. 4x24 paket var min uppgift.Olika färger på paketsnören så alla skulle hitta sina paket :). Trevlig resa till London

 
Amanda

Amanda

22 november 2010 17:40

Kul, jag va där i måndags :D

http://bloggarenamandaa.blogspot.com

 
Ingen bild

Sandra och Felicia

23 november 2010 16:38

vart i London ska ni vara??

 
Katarina

Katarina

24 november 2010 21:49

Hej Carola!
Nu kommer ännu en award från mitt håll.
Jag gillar ju att läsa om din vardag med fler barn än jag själv ;-).......

http://endastgossar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ansan

25 november 2010 09:06

Hoppas ni har det super i London!

 
Emmy Asklöf

Emmy Asklöf

29 november 2010 19:35

Hej!
Jag är en ny läsare av din blogg, och jag kommer fortsätta kolla in lite då och då, det är en riktigt bra blogg. ;)
Hoppas ni får det kul i London också! :D
Pöss o kram

http://freejump.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 12 februari 2014 21:55

...så finns jag, men jag har flyttat till Loppi:) Ni klickar HÄR så kommer ni dit, och kan läsa om mig och de nio fantastiska barnen :)    ...

Av Carola - 17 juli 2012 11:06

Japp det har kommit en app så man enkelt kan blogga från luren även här och det måste jag såklart prova !! Verkar inte som man får in bilderna i själva inlägget utan får välja att lägga den överst eller under texten...:-/ nja.. Iaf blir det en bild...

Av Carola - 5 mars 2012 23:56

  Ja, här lämnar man sin lilla goding för att åka och träna och så får man det här videoklippet från Perra, det är ju så gulligt så jag tror jag storknar!         ...

Av Carola - 16 oktober 2011 23:45

  Hoppsansa, vet ni, de två vinnarna av Liberorabatterna har inte hört av sig!!??   Jag hade heller ingen mailadress till dem så jag kunde maila, inte heller nån hemsida...så jag har inget annat val än att dra två nya!   Jag är ledsen tjeje...

Av Carola - 10 oktober 2011 15:25

Hörrni sluta fråga om vi vill / ska ha fler barn  !!! Jag får frågan ideligen, och jag har aldrig berättat förr om vi planerar fler eller inte och jag kommer inte göra det nu heller     . Svaret är att ni får helt enkelt se hur det blir ! Antin...

Presentation


Delar av Familjen Wetterholm:)
bloglovin

Carolas blogg på Mama!

  

Maila mig

Mina favoriter

 

 

 

Fråga mig

580 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bra Barnkläder

barnkläder Kod CW101 ger 10% rabatt

Länkar

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Blog Toplist

BloggPortalen


Skapa flashcards